Alverde - Telové maslo medový melón

17:19

Pri mojich občasných túlačkách po DM drogérii si všímam kozmetiku Alverde. Dlho ma nezaujímala, ale čím viac pozitívnych ohlasov na ňu som čítala, tým viac rástol môj záujem niečo z nej vyskúšať, momentálne som veľmi spokojná s fixačným sprejom na make up, telovým sprejom s vôňou melóna, krémom na nohy a ... zamilovala som sa do telového masla medový melón, ktoré je jednoducho úžasné. V čom je Alverde kozmetika výnimočná? Alverde sa zrieka všetkých farbív, parfumovaných a konzervačných látok rovnako ako látok na báze minerálnych olejov. Suroviny prednostne pochádzajú z kontrolovaného biologického poľnohospodárstva. Pri výrobe zostávajú zachované prírodné zdroje, aby aj mojim deťom bolo dopriate vyrastať tak ako mne. Pretože mi záleží aj na zvieratách, veľmi ma teší, že Alverde z princípu odmieta testovanie kozmetiky na zvieratách. Veľká časť produktov je označená pečaťou Vegán, čo znamená, že neobsahujú žiadne živočíšne látky. Značka Alverde získala ocenenie „Green Brand Germany 2012/2013“. Týmto označením sú poctené značky, ktoré preukázateľne trvalo praktizujú ekologické princípy, za čo si zaslúžia vysoké národné a medzinárodné uznanie. 

Telové maslo má 50 ml



Maslo má hustú konzistenciu

Na telovom masle si môžete prečítať, že je ošetrujúce a má sviežu ovocnú vôňu. Určené je najmä na ošetrenie veľmi suchej pokožky. Podľa potreby natrite pokožku a jemne masírujte."

Keď som bola ešte v lete v DM-ke, bolo toto maslo posledné v regáli. Dlho som neváhala  a kúpila som si ho. Doma som si ho hneď otvorila, pretože som bola strašne zvedavá, aké je. Vôňa je skutočne svieža, sladká a ovocná, úplne na zjedenie. Sladká vôňa melóna zmiešaná s medom je úplnou lahôdkou pre zmysly :) Prekrásne prevonia pokožku, pri prvom použití som sa nevedela tej vône nabažiť :) Doteraz pri každom otvorení masla najprv vdychujem vôňu pripomínajúcu leto. Maslo je husté (už niekoľkokrát som tento guľatý obal naháňala po kúpeľni a maslo v ňom sa ani nepohlo :)), ľahučko sa rozotiera a veľmi rýchlo sa vsiakne do pokožky, pričom nezanecháva mastný pocit. Pokožka je vláčna, hydratovaná, prevoňaná a chránená aj  pred chladným počasím. Oceňujem malé, praktické balenie, lebo vďaka nemu ho možno nosiť so sebou v kabelke bez toho, aby zabralo veľa miesta. Keďže sa šraubuje, nemusíte sa báť, že pri páde sa otvorí. Maslo má označenie Vegan, takže neobsahuje žiadne látky živočíšneho pôvodu. 
Za 50 ml telového masla som zaplatila 1,25. No nekúp to :)

Používate kozmetiku Alverde? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe