Artdeco - Podkladová báza pod očné tiene

21:29

Pred pár mesiacmi som sa vydala na pátraciu misiu - chcela som nájsť skvelý podklad pod očné tiene. Pred tým som žiaden nepoužívala a neraz som mala večer miesto tieňov len akýsi farebný zliaty fľak. Odvtedy som ich kúpila niekoľko a všetky boli mojimi pomocníkmi, vďaka nim ostal tieň tam, kde mal a nezlieval sa. No teraz by som Vám chcela predstaviť môjho favorita, ktorý ma nadchol hneď, ako som ho prvý raz použila :)

Jedna  pekná fotka, lebo ja sa môžem aj rozliať, ale pekne som ho neodfotila


Balenie má 5 ml

Báza má vynikajúcu krémovú konzistenciu
 O výrobku si môžete prečítať:

"Podkladová báza pod očné tiene zjednocuje farebný tón viečka a zabraňuje usádzaniu očných tieňov v záhyboch oka, a tým predlžuje trvácnosť a bezchybnosť líčenia očí. Obsahuje vitamín E, ktorý vyživuje a chráni citlivú pokožku očí."

Ja som svoju bázu kúpila v Marionnaud, ale aj Fann Parfumérie začali predávať Artdeco kozmetiku. Báza je v malej čierne nádobke, pôsobí to na mňa tak pekne, elegantne :) Vonia tak zvláštne, pripomína mi citrusy, ale v prípade tohto výrobku je vôňa ozaj nepodstatná. Čo je naozaj dôležité, je krémová konzistencia, ktorá sa veľmi dobre nanáša na viečko aj prstami. Keď bude bázy pomaličky ubúdať, siahnem po štetci, ale momentálne celkom stačia aj prsty. Báza je neutrálnej farby, po nanesení ju takmer nevidno, ale zjednotí farbu viečka a všimnete si len drobné trblietky, ktoré po nej ostanú. Po nanesení bázy takmer hneď nanášam očný tieň, ktorý sa tiež ľahko nanáša. Počas dňa ostáva tieň krásny, nerozlieva sa, nerobí šmuhy a ani sa mi neotláča na horné viečko, čo sa mi doteraz stávalo bežne. Farby sú vďaka nej sýte, také výraznejšie a celkovo pôsobia krajšie. Aby ste predišli jeho znehodnoteniu, vždy ho dobre uzavrite a ak nanášate bázu prstami, ruky si dôkladne umyte.
Jej plusy, ktorými ma dostala:
  • chutné, praktické balenie
  • konzistencia, báza sa ľahko rozotiera
  • zvýrazní farby, líčenie vydrží krásne celý deň
  • obsahuje vitamín E
  • som si istá, že dlho vydrží, pretože stačí máličko a máte krásne líčenie na celý deň
  • ako malý bonus je celkom príjemná vôňa (áno, ja viem že pri podkladovej báze pod očné tiene je to nepodstatné. Ale poteší to :)
Čo sa ceny týka, ja som ju kúpila za 6,3 eur, ale drahšiu ako 8, 5 som ju nevidela. Okrem kamenných obchodov ju nájdete aj na internete. A rozhodne stojí za vyskúšanie :)

Máte skúsenosti s kozmetikou Artdeco?

You Might Also Like

3 Vaše komentáre

  1. Po tejto už veľmi veeeeľmi dlho pokukávam :) keď miniem svoje zvyšné bázy určite pojdem do artdeco O:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Táto je najlepšia,akú som doteraz mala a to mám aj TheBalm, ktorá stála okolo 15 eur. Na túto nedám dopustiť :)

      Odstrániť
  2. obsahuje za 4 parabeny velmi pre citlivu pokozku nie je

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe