Ayuuri - Multani Mati

15:04

Malý zázrak v prášku! Tak by som charakterizovala túto prírodnú pleťovú masku v prášku, ktorú som kúpila nedávno a stala sa mojím verným spoločníkom :)

Maska má 100 gramov
                   
                    
Zelený íl je bohatý na minerály
                                             
Maska sa dá využiť pri viacerých problémoch, ako sa uvádza na stránke www.bionatural.sk:

"Ak vás trápi mastná pleť, ajurvédska maska Multani Mati je presne pre vás. Multani Mati, Fuller's Mud, prípadne zelený íl, je prírodný prášok bohatý na minerály, ktorý absorbuje nadbytočnú mastnotu, čistí upchaté póry a odstraňuje z pokožky hlboko  usadené nečistoty. Pleť je po jeho použití čistá, žiarivá a omladená.Vhodný je aj na ílové obklady, ktoré pomáhajú pri liečbe pomliaždenín, zapálených miest a opuchov. Pri aplikácii na zapálené miesto vyťahuje z tela horúčku, preto je veľmi vhodný aj napr. pri zápaloch hrdla. Účinný je aj pri štípancoch od hmyzu, pri liečbe lišajov. Ílový obklad je možné prikladať aj na ostatné orgány ako pečeň, ľadviny, tráviaci trakt, ženské a mužské pohlavné orgány, pôsobí pri artróze, reumatizme, zápaloch šliach, ostrohe na päte a bolestiach malých kĺbov.
Zloženie: Solum Fullonum (Fullers Earth)"

Maska je balená v krabičke a ešte plastovom obale, ktorý zabraňuje jej znehodnoteniu. Má 100 gramov a vydrží dosť dlho, lebo na jedno použitie stačí jedna malá lyžička prášku. Veľmi zaujímavá je jej vôňa. Je veľmi výrazná a svieža, ale nie nepríjemná. Je nezameniteľná a myslím, že som ešte nemala nič, čo by sa jej vôňou priblížilo.  Masku si pripravíme jednoducho, prášok zmiešame s takým množstvom vody ( možno použiť aj kvetinovú pleťovú vodu), aby nám vznikla pasta. Ja si dávam do misky jednu malú lyžičku prášku a postupne dolievam vodu, aby som získala trochu redšiu masku, pretože sa ľahšie nanesie na tvár. Nanášam ju štetcom a po 15-20 minútach ju zmývam vlažnou vodou a odličovacou špongiou a následne použijem krém. Po nanesení je možné, že cítite akoby jemné mravčenie, ale nebolí to. Iba viete, že máte niečo na tvári -  a celkom pekne to vonia :) A výsledok? Čistá, nádherne žiarivá, zmatnená pleť, jemné linky sú vyhladené a tvár pôsobí sviežo a oddýchnuto. Pomáha odstraňovať čierne bodky a predchádza vzniku nových nedokonalostí. Sťahuje zápaly, redukuje červené fliačiky a pomáha hojiť štípance. Už som jedno balenie minula a so žiadnou maskou určenou (aj) na čistenie pleti som nebola tak veľmi spokojná ako s touto. 
Aj cena je veľmi dobrá, za 100 gramov masky som zaplatila 4,25 eura. Kúpiť si ju môžete na http://www.bionatural.sk/

Máte skúsenosti s maskami v prášku? Ste s nimi spokojní? :)



You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe