Catrice - Pure Shine colour lip balm

12:59

Farebné balzamy na pery sa stali mojimi miláčikmi! Mnoho rúžov, ktoré som vyskúšala, moje pery vysušili a keď som sa vrátila zvonku, boli boľavé a popraskané. Pri farebných balzamoch som tento pocit nezažila, pery krásne hydratujú a jemne zafarbia. V ponuke je toľko odtieňov, že si z nich vyberie každá z nás. Novinkou z Catrice je Pure shine colour lip balm a ja som mu neodolala :) Na http://www.mel.sk/ som si z ponuky 8 odtieňov vybrala odtieň 030 Don't Think Just Pink.

Fotené s bleskom

                     
             
                                            
A balzam odfotený bez blesku

Na http://www.mel.sk sa o balzame dočítate:

"Brilatný vzhľad s "must-have" novinkou, ktorá nesmie chýbať v žiadnej kabelke: krémový balzam na pery Pure Shine ošetrí tvoje pery, dokonale ich hydratuje a zanecháva hebké a žiarivé. Namiesto lepivého pocitu zostanú pery krásne ošetrené a voňavé. Balzam je vysúvací a aplikácia jednoduchá ako detská hra. Vďaka jemnému krytiu nebudeš potrebovať ani zrkadlo."

Ako prvé ma na výrobky zaujala vôňa. Balzam vonia niečím sladkým, ale hlavne mentolom, veľmi príjemne, podobne chutí i na perách :)  Farba obalu je rovnaká ako farba balzamu, preto sa nemusíte báť, že si podľa obrázku vyberiete zlý odtieň. Navyše, na perách je balzam svetlejší, pretože krytie je jemné. V drogérii by sa mi farba vyberala ľahšie, ale zatiaľ som ich videla iba na www.mel.sk. Bola som milo prekvapená výdržou balzamu, na perách som ho mala niekoľko hodín a zostali po ňom hladké a hydratované. Balzam je vysúvateľný, aplikácia je veľmi jednoduchá, ale musím si dať pozor, aby som ho nevysunula viac ako treba, lebo v minulosti sa mi pri podobnom balzame stalo, že sa mi zlomil. Bolo to síce v lete, kedy v tých horúčavách balzam zmäkol, ale už sa chcem podobnej škode vyhnúť :)
Ako som už spomenula, v ponuke je 8 odtieňov. Zapáčil sa mi aj odtieň Rose & Woody, ktorý je má zaujímavú, hnedú farbu a odtieň I don't Red It, ktorý je krásny červený. A v ružových odtieňoch som sa stratila, tých je niekoľko a všetky sú čarovné. Na www.mel.sk som zaň zaplatila 5,19 eura. S kúpou som maximálne spokojná, lebo ho používam denne a zatiaľ ani nebadať, že by z neho ubúdalo :)

Vyskúšate tento balzam? Ktorý jeho odtieň učaroval Vám? :)



You Might Also Like

5 Vaše komentáre

  1. Mám presne tento odtieň, som s ním spokojná. Ani tá vôňa mi nejako neprekáža

    OdpovedaťOdstrániť
  2. EOS si neskúšala? Ten má tiež skvelú sladkú chuť, a tá vôňa.. mňam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeden doma mám, ale časom si dokúpim ďalšie :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe