Essence - Express olejček na nechty v pere

16:59

V týchto chladnejších, neraz veterných a upršaných dňoch som si opäť všimla, že moje ruky sú suché a nechtová kožička popraskaná. Tak som okrem pravidelného peelingovania zaviedla aj každovečerné olejčekovanie, prípadne krémovanie nechtovej kožičky :) Keď som si kupovala Essence peeling v pere (viac sa dočítate TU), hneď som siahla aj po ďalšej novinke, a to po express olejčeku na nechty v pere.


Olej má 2 ml
                                            



Aplikácia je veľmi jednoduchá

O olejčeku si na http://www.mel.sk môžete prečítať:

"Nová, intenzívna starostlivosť pre nechty a nechtovú kožičku s express olejčekom v pere. Hydratuje, dodáva vitamíny a obsahuje zložky aloe vera. Má štetcový aplikátor, vďaka ktorému sa rýchlo a jednoducho používa! Ideálny pomocník pre hladké-hodvábne nechty a nechtovú kožičku."

Tento olejček používam tak rada ako aj expresný peeling. Krásne vonia! Neviem tú vôňu ani presne popísať, ale je príjemne sladká. Používa sa ako peeling, spodná časť sa otáča dovtedy, kým olejček nevyteká von. Pri prvom použití treba otáčať trošku dlhšie, potom je to už len otázka sekundy. Vďaka štetcovému aplikátoru sa olej ľahko rozotrie po nechte a nechtovej kožičke. Pomerne rýchlo sa vsiakne do pokožky. Výsledok je viditeľný okamžite: necht je hladký, nechtová kožička hydratovaná a chránená pred zádermi. Olejček nezaberá veľa miesta, dá sa nosiť aj v kabelke, ale ja ho mám na poličke a každý večer doprajem nechtovej kožičke dávku vitamínov (olejčke obsahuje vitamíny A a E) a hydratácie.
Na http://www.mel.sk stojí olejček 2,69.

Používate  Express olejček na nechty v pere? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe