Essence - Express peeling na nechty v pere

17:50


Posledné dni som testovala dva peelingy na nechty, teda skorej na nechtovú kožičku. Snažím sa o ňu príkladne starať z viacerých dôvodov : zádery a suchá koža vyzerajú škaredo, hlboký záder môže spôsobiť zápal nechtového lôžka ( a to je teda riadna bolesť!) a je to taká oddychová činnosť, kedy nemusím na nič myslieť :) Jedným z mojich dvoch nových pomocníkov je Essenča, ktoré sa len pred nedávnom objavilo na http://www.mel.sk

Peeling má 2 ml

Naozaj som sa snažila odfotiť pekne tieto štetinky, ktoré masírujú nechtovú kožičku


Na http://www.mel.sk/ si o výrobku môžete prečítať:

"Express peeling na nechty v pere má vylepšený aplikátor, ktorý je ideálny pre rýchle a jemné odstraňovanie nadbytočnej nechtovej kožičky. ošetrujúce a posilňujúce pero s ovocnou vôňou zaručuje krásne a upravené nechty!"

Práca s ním je naozaj zábava :) Keď sa mi dostal do rúk, musela som si ho trochu poobzerať, lebo s niečím podobným som sa stretla prvý raz. Je to podlhovastá, tenká tubička. Peeling z nej dostanete von pomalým otáčaním spodnej časti, pri úplne prvej aplikácii musíte otáčať trochu dlhšie, potom to už ide ľahko. Trošičku peelingu si dáte na necht a aplikátorom opatrne šúchate. Aplikovala som ho aj na prst, kde som mala záder, neštípalo to, nebolelo to, bolo to príjemné, lebo cítite len akoby jemné hladkanie :) Vôňa peelingu je sladká, ovocná, celkom na zjedenie (po aplikácii som si ešte asi 10 razy ovoňala nechty, lebo mi to pripomínalo leto a čerstvé ovocie :)). Výsledok ma veľmi milo prekvapil. Keď sa zvyšný peeling vsiakol do kože, bola viditeľne hydratovanejšia a viaceré suché šupinky som dala jednoducho a bez bolestne dolu. Potom som si kožu natrela olejčekom a dielo bolo dokonané :) 
Tento peeling je k pokožke jemný, ale poradí si s nechtovou kožičkou, príjemne vonia, ľahko sa aplikuje, je maličký, bez problémov vojde do kozmetickej taštičky a tak vás môže sprevádzať neustále :) Nikde som nenašla, ako často by sa mal používať, ja ho používam raz týždenne, keď si odlakujem nechty, inak používam len olej alebo krém.
Na http://www.mel.sk si ho môžete kúpiť za 2, 69. 

Vyskúšali ste toto nové Essenča? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. vyzerá to super :) ešte som to nikde nevidela... a cena tiež dobrá :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nikolka, zatiaľ sa dá kúpiť iba na www.mel.sk. Po výpredajoch budú novinky aj v DM-ke a dúfam, že aj tento peeling, lebo je skvelý :)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe