Essence - Metal glam eyeshadow

14:35

Neoddeliteľnou súčasťou môjho líčenia sa stali očné tiene. K mojim najobľúbenejším odtieňom patria hnedé, čierne, strieborné a fialové, ale v poslednej dobe som skúšala aj zelený a zlatý odtieň, ktoré tiež  celkom pekne pasovali k mojim hnedým očiam. K najnovším úlovkom patria tiene od Essence, na http://www.mel.sk/  si môžete kúpiť očné tiene Metal glam. Keď som ich zbadala, bola to láska na prvý pohľad a keď som si ich skúsila, bola to láska na prvé nalíčenie :)

Odtiene 05 (hnedý) a 04(tmavosivý)


                               
                               
Trblietavé očné tiene sa dajú kúpiť v 8 odtieňoch

Na http://www.mel.sk/ sa o nich dočítate:

"Metalické a žiarivé efekty na tvojich očiach sú naj trendom sezóny jeseň/zima 2013! Špeciálne jemné zloženie s extrémne kvalitným krytím a metalickým výsledkom vytvorí výrazný očný make-up, ktorý zaručene bude pútať pozornosť! Výber odtieňov je skutočne bohatý! V ponuke celkovo osem."

Na obrázku vyzerali tie tiene neodolateľne a tak som si vybrala hneď dve farby. Hnedú používam najčastejšie, preto voľba padla automaticky na odtieň 05 Chocolate jewelery a potom som si vybrala odtieň 04 Sparkle all night, lebo čierne, šedé a strieborné sú v rebríčku obľúbenosti hneď po hnedej :) Keby som tam našla fialovú,asi by som siahla aj po nej. 
Tieto mono tiene majú 2,7 gramu. Nie je k nim pribalený aplikátor, čo mi neprekáža, lebo v poslednej dobe som sa naučila používať iba štetce a nedám na ne dopustiť. Vždy používam podkladovú bázu pod očné tiene, inak som neurobila ani pri týchto tieňoch. Použila som podkladovú bázu Catrice  a naniesla tiene. Nanášajú sa dobre, neprášia sa, ľahko sa rozotierajú. Hnedý tieň je výraznejší, ale na očiach vyzerajú oba veľmi pekne, trblietajú sa jedna radosť :) Obrovským plusom je, že sa nezlievajú a nevytvárajú tak nepekné linky. Trošku sa otláčajú na horné viečko, ale to sa dá ľahko upraviť. Prvý raz som ich mala na očiach 14 hodín a keď som sa večer išla odličovať, tiene vyzerali stále pekne, farba bola sýta. 
Na týchto tieňoch som nenašla žiaden výraznejší nedostatok, som veľmi, veľmi spokojná. Aj cena bola chrumkavá, 2,69 eur za kus.  

Vyskúšate niektorý z odtieňov Metal glam? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe