Mineral Beauty System - Telový maslový krém s obsahom bambuckého masla

11:57

Spomínate si na moje Provensálsko? :) Telové maslo s vôňou levandule sa stalo mojím miláčikom, pretože nádherne vonia a hydratuje pokožku ( prečítať si o ňom môžete TU). V mojej septembrovej krabičke krásy sa nachádzalo telové maslo s obsahom bambuckého masla. 

Telové maslo má 250 ml


Ochranný vrchnáčik

Maslo má  hustú konzistenciu

Na http://www.biobeauty.sk si o telovom masle môžete prečítať:

"Maslový telový krém pre suchú a veľmi suchú pleť s obsahom unikátneho bambuckého masla je určený pre starostlivosť celého tela. Bambucké maslo obsahuje zložky, ktoré majú jedinečnú schopnosť revitalizovať, chrániť, hydratovať a hojiť poškodenú pokožku. Kombinácia prírodných olejov a minerálov z Mŕtveho mora má ohromujúci účinok – výrazne zlepšuje regeneráciu buniek, obalí vaše telo dlhotrvajúcou a prenikavou vlhkosťou, zvyšuje elasticitu pleti. Intenzívne zjemňuje a vyhladzuje, rýchlo sa vstrebáva. Chráni pred nepriaznivými vplyvmi životného prostredia. Pleť je hodvábne jemná a príjemne vonia. Je obohatený o prírodné oleje: jojobový, šípkový a pomarančový, včelí vosk, Aloe Vera, vitamínu A a E. Odporúčame na suchú pleť aj na pleť s kožnými problémami (ekzém, lupienka)."

Dlho predlho som používala iba telové mlieka, ale moje posledné skúsenosti s telovými maslami od Biobeauty ma presvedčili o tom, že telové mlieka u mňa skončili :) Toto telové maslo je v praktickom plastovom tégliku (dlho som používala slovo kelímok, ale zistila som, že je nespisovné), ktorý sa šraubuje. Veľkou výhodou je plastové ochranné viečko, ktoré mám omnoho radšej ako tie alobalové, ktoré aj tak väčšinou hneď strhnem, lebo s mojou šikovnosťou sa na nich len porežem. Ako prvé si po otvorení všimnete  nadýchanú konzistenciu masla, akoby ste sa pozerali na vyšľahanú penu :) A tá vôňa! Prekrásne vonia, neviem ju popísať, ale je príjemná, lahodná, prevonia pokožku. Maslo sa veľmi dobre rozotiera, rýchlo sa vsiakne do pokožky (po chvíli ani neviete, že ste sa krémovali :)). Vďaka obsahu vitamínov, olejov, včelieho vosku a Aloe Vera je vaša pokožka chránená  pred nepriaznivým vplyvmi počasia.
Výsledky vidíte takmer okamžite: pokožka je hladká na dotyk, hydratovaná, po troch dňoch stáleho používania boli moje ruky hodvábne jemné, aj atopický ekzém sa začal zmenšovať.
Balenie 250 ml telového masla stojí 10,9.

Preferujete telové mlieka alebo telové maslá? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. vyzerá byť super, milujem telové maslá, rozmýšlam akurát jak si vybrať, majú toho fakt veľa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danda, výber je naozaj ťažký, ale nech si vyberieš ktorýkoľvek, určite budeš spokojná :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe