Natura Siberica - "Absolut" liftingovy krém na tvár s kaviárom z belugy

16:15

Doma sa mi v poslednej dobe nazbieralo viacero vzoriek. Ešte v pondelok som si otvorila jednu zo šiestich vzoriek liftingového krému na tvár. Áno, je pravda, že mám na podobné krémy ešte more času, ale po skvelej skúsenosti s krémom na ruky a masážnym olejom som sa rozhodla, že aspoň jednu vzorku vyskúšať musím :) Krém je z rady Absolut Anti Age. Odborníci Natura Siberica vyvinuli unikátny regeneračný komplex na základe čierneho kaviáru. Čierny kaviár oceňujú na celom svete nielen ako vzácnu a drahú pochúťku, ale aj ako bohatý zdroj bielkovín, aminokyselín a vitamínov, ktoré pokožka potrebuje. Regeneračný Complex CaPearl® vytvorený na báze čierneho kaviáru v kombinácii s proteínmi, minerálmi, vitamínmi, aminokyselinami a ekologickými rastlinnými výťažkami vyživuje bunky a aktivuje v nich produkciu kolagénu a elastínu, čím nielenže posilňuje pleť, ale tiež hlboko vyživuje a hydratuje bunky, vyhladzuje vrásky a zamedzuje nadmernej pigmentácii.
Takto vyzerá krém, ktorý má 50 ml



Vzorka má 6 ml

Vďaka vzorkám mám 30 ml krému

O kréme si  môžete prečítať:

"Tri dôvody, prečo si vybrať rad "Absolut"
Funguje!
Tento prvotriedny krém obnovuje vitalitu a elasticitu vašej pokožky. Viditeľne pomáha napnúť pokožku a vyhladzuje jemné linky a vrásky. Extrakt z čierneho kaviáru plný proteínov a aminokyselín stimuluje tvorbu kolagénu a podporuje prirodzený vzhľad pokožky. Divoko rastúca Rozchodnica ružová (Rodiola Rosea) obsahuje niekoľko účinných látok ako Rosavin, Rosarin a Rosin, ktoré vyživujú a spomaľujú procesy starnutia pokožky. Prírodný Bisabolol hlboko hydratuje pokožku, zatiaľ čo Omega-6 a Pepha-Tight komplexy ju spevňujú, vyživujú a chránia pred vonkajšími  vplyvmi.
Je maximálne prírodný!
D-panthenol zužuje póry, obnovuje pokožku, normalizuje metabolizmus. Koreň Ženšenu, organický extrakt na opravy kože, chráni ju pred agresormi životného prostredia, vyživuje a tonizuje. Organický extrakt z dubovej kôry ochraňuje pokožku pred zápalmi a pôsobí ako antiseptikum, posilňuje cievy. Organické extrakt z mydlice stimuluje prirodzenú produkciu kolagénu, obnovuje kožné bunky a chráni pokožku pred starnutím.
Je maximálne bezpečný!
Výrobok neobsahuje škodlivé chemické komponenty:
0% silikón
0% minerálne oleje
0% parabény BHT-BHA
0% PEG
0% EDTA
Očakávaný výsledok: Po niekoľkodňovom používaní bude vaša pleť rozžiarenejšia a bude vyzerať viditeľne mladšia a to vďaka vyhladeniu jemných liniek a vrások.
Spôsob použitia: ráno a/alebo večer naneste malé množstvo krému na čistú pokožku. Pre lepší a viditeľnejší efekt používajte s Pleťovým revitalizačným sérom s výťažkom z čierneho kaviáru.Vhodné na každodenné použitie.
Objem: 50 ml

Zloženie: Aqua, Dicaprylyl Ether, Octyldodecanol, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Saccharide Isomerate, Glyceryl Stearate, Algae Extract, Pullulan, Triticum Vulgare Germ Oil, Panthenol, Glyceryl Linoleate, Glyceryl Oleate, Glyceryl Linolenate, Caviar Extract, Saponaria Officinalis Root Extract*, Quersus Robur Bark Extract*, Rhodiola Rosea Root ExtractWH, Cetraria Nivalis ExtractWH, Pinus Pumila Needle ExtractWH, Bisabolol, Zingiber Officinale Root Extract, Malva Sylvestris Flower Extract*, Sodium Polyacrylate, Pinus Sibirica Seed Oil Polyglyceryl-6 EstersPS, Sodium Stearoyl Glutamate, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Citric Acid.

(*) Issued from organic agriculture

(PS) Pinus Sibirica Seed Oil Derivative

(WH) Wild harvested Siberian plants` organic extracts"

Ako som spomenula pri fotke, vďaka vzorkám som mala 30 ml krému. Používala som ho ráno i večer  a akoby z neho ani neubúdalo :) Má veľmi jemnú, ale príjemnú vôňu. Krém je veľmi hustý, pri prvom použití som si na tvár naniesla veľké množstvo krému, a preto bola moja pleť veľmi mastná. Bála som sa, či to tak nebude pri každom použití, ale večer som si na tvár naniesla sotva tretinu toho, čo ráno a pleť sa neleskla, póry ostali čisté. Preto odporúčam tento krém aj ľuďom s mastnou pleťou, len musia nanášať len veľmi malé množstvo krému a obzvlášť na T zónu ho treba málinko. Do pleti vsiakne rýchlo. Po týždni vidím výsledky:
  • pleť je neustále hydratovaná, používala som ho ráno, ak som si nedávala make up a večer pravidelne po vyčistení tváre
  • pleť je hladká na dotyk
  • jemné linky na tvári sa mi stratili (moja jediná vráska na čele jemnejšia a pod make upom ju nevidno vôbec)
  • pokožka je žiarivá, nepôsobí unaveno ani mdlo
Mojej maminke som dala zvyšné vzorky krému, ktorý zatiaľ používa dva dni a pochvaľuje si: má hladkú a sviežu pleť a teší sa na to, ako sa zredukujú vrásky i drobné pigmentové škvrny.
50 ml krému stojí okolo 16,90.
Kúpiť si ho môžete na:

Vyskúšali by ste tento krém? :)




You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe