Original Atok - Pleťová voda jazmín

21:35

Ak by sa ma niekto spýtal, aké vône mám rada, bez váhania by som odpovedala: frézia a jazmín. Obe sú veľmi často zložkou parfumov (sama ich niekoľko vlastním), ale keď som pred časom našla na http://www.bionatural.sk jazmínovú pleťovú vodu, moje srdiečko zaplesalo radosťou. Výrobcom je Original Atok. 
Spoločnosť Cosmetics ATOK International bola založená v roku 1997. Dnes je dynamickou prosperujúcou firmou, ktorá sa zaoberá vývojom, výrobou a predajom prírodnej aromaterapeutickej kozmetiky pod značkou Original ATOK.  K výrobe preparátov sú použité certifikované prírodné suroviny a iba nevyhnutne nutné minimum prídavných látok, ktoré umožňujú napríklad emulgáciu u krémov, prípadne odďaľujú oxidáciu. Od roku 2004 je spoločnosť držiteľom certifikátu systému managementu kvality ISO 9001.  Produkty zn. ATOK neobsahujú syntetické farbivásyntetické parfémyparabény a GMO.

Pleťová voda má 150 ml



O výrobku si môžete prečítať:

"Jasmínová pleťová voda čistí, upokojuje a zjemňuje pleť. Pleť sa dobre hojí, regeneruje a tonizuje. Pleťová voda jasmínová je vhodná pre všetky typy pokožky. Má teplú, afrodiziakálnu a kvetinovú vôňu.

Zloženie: éterický olej, jasmín, pantenol, voda.

Spôsob použitia: pleťová voda sa používa na dočistenie tváre a dekoltu po odlíčení. Niekoľko kvapiek nanesieme na pokožku a jemne vtrieme.Tampónom zotrieme zbytky líčidiel a nečistôt."

Tak, priznám sa hneď na začiatok, ja som si ju kúpila už len preto, že je jazmínová. Strašne som sa na ňu tešila a keď mi poštárka doniesla balíček, hneď som sa pustila do testovania. Pleťová voda je v nepriesvitnom plastovom obale, nemá aplikátor. Vôňa je veľmi príjemná, nevtieravá, prevonia pleť. Používala som ju takmer celé leto, pretože bola veľmi osviežujúca a pleť bola po jej použití hodvábne hladká. Používam ju po peelingu alebo po umytí tváre čistiacim gélom a na záver použijem túto vodu, ktorá pleť čistí a osviežuje. Som s ňou veľmi spokojná, preto som si od Original Atok vybrala ďalšie pleťové vody, ktoré už čakajú v poličke :) Ale pochybujem, že  prekonajú môj jazmínový poklad :)
Na http://www.bionatural.sk zaplatíte za 150 ml pleťovej vody 4,40 eur.

Máte radi kvetinové pleťové vody?


You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe