Orly - Color Blast

17:56


Splnila som si malý sen! Už dlho som chcela vyskúšať Orly lak na nechty a momentálne prebieha v predajniach Marionnaud  akcia, ak si kúpite jeden lak, druhý dostanete zadarmo. No nekúp to :)  

Moji dvaja krásavci na slniečku...

a v izbe na poličke.                             

Firecracker 496
Fired Up 517
                                         
Na nechtoch je to nádhera 

O lakoch sa na internete dočítate:

"Keď Jeff Pink v roku 1975 založil ORLY, bol motivovaný jednoduchou myšlienkou: „zdokonaliť prírodnú starostlivosť o nechty“. Produkty boli navrhnuté nielen pre skrášlenie nechtov, ale taktiež pre ich zdravý vzhľad a ošetrenie. Orly International v priebehu svojej existencie dosiahla významné postavenie v profesionálnej nechtovej kozmetike vďaka inovácii a neustálemu vývoju nových produktov pre starostlivosť o prírodné nechty. Centrála spoločnosti Orly International je v Los Angeles v Kalifornii . ORLY má vo svojom portfóliu vyše 30 produktov pre úpravu a starostlivosť o nechty, ako aj vyše 200 odtieňov lakov. Spoločnosť ORLY tak vyvinula kompletný rad, ktorý v súčasnosti obsahuje základné a vrchné vrstvy laku, spevňovače nechtov, sušiče laku, produkty na výživu, ochranu a starostlivosť o kožtičku okolo nechtov, laky, odlakovače a rôzne doplnky a prípravky pre dokonalú manikúru či pedikúru."

Orly je moja prvá prírodná nechtová kozmetika. Spolu s lakom som si hneď kúpila aj podkladový lak na nechty, takže som sa spokojne mohla pustiť do lakovania :) Po odstránení starého laku som použila peeling na nechty a nechtovú kožtičku od Yves Rocher (ešte sa k nemu vrátim, zaslúži si vlastný príspevok :)), potom som naniesla podkladový lak a konečne sa dostal na rad úžasný červený lak s trblietkami. So štetčekom sa pracuje dobre, už som mala pár lakov, ktorých štetce boli tvrdé a lak sa nanášal ťažko, ale s týmto som nemala žiaden problém. Lak má dobré krytie, stačili mi dve vrstvy, aby mi vznikol dokonalý vzhľad nechtov. Lak statočne odolával umývaniu riadu, drhnutiu kúpeľne i kúpeľu, po troch dňoch bol trochu obitý na koncoch prstov, ale nebola to výraznejšia nedokonalosť, ľahko som ju prekryla lakom a nechty vyzerajú naďalej úchvatne. 
Lak má 15 ml, a vďaka akcii v Marionnaud mám za necelých 12 eur dva krásne laky :) Rozhodne by som sa nebránila rozšíreniu zbierky mojich  lakov o niektorý z odtieňov lakov Orly.

Máte doma Orly lak na nechty? Ako ste s ním spokojní? :)


                                       

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe