Pupa Milano - Professionals Smoothing Foundation Primer

12:36

Pupa Milano patrí k mojim najmilším značkám, pretože som od nej ešte nemala výrobok, s ktorým by som nebola spokojná. Telová kozmetika je úžasná a splní to, čo sľubuje, ale ja sa strašne rada strácam v dekoratívnej kozmetike, medzi všetkými tými krásnymi odtieňmi očných tieňov a lakov na nechty. Tento rok som sa rozhodla vyskúšať aj make up a podkladovú bázu a rozhodne neľutujem :)



                                                   
Proffessionals Smoothing Foundation Primer       
Balenie má 30 ml

Už viackrát som sa stretla s názorom, že podkladová báza je zbytočná. Rozhodne s tým nesúhlasím, podkladové bázy plnia hneď niekoľko úloh: 
  1. vyhladia pleť
  2. farebne ju zjednotia
  3. zvyšujú priľnavosť a trvanlivosť make upu
  4. zmatnia pleť
  5. hydratujú pleť
  6. rozjasnia pleť
  7. prekrývajú drobné nedostatky pleti
  8. minimalizujú póry
Aspoň také sú moje skúsenosti s touto podkladovou bázou :) Pupa ponúka 4 verzie podkladovej bázy:
  • 01 Transparent -vhodná pre všetky typy pleti,  to je  moja srdcovka
  • 02 Green - špeciálna korekčná báza určená na redukciu začervenania a  kuperózy ( teda praskania drobných cievok na tvári)
  • 03 Violet - korekčná báza určená predovšetkým pre olivový typ pokožky (jedná sa o prirodzene tmavší odtieň pokožky, ako mi poradil Google :) )
  • 04 Rose - zmatňujúca báza určená pre zmiešanú až mastnú pleť, minimalizuje póry (rozhodne bude ďalšia, ktorú vyskúšam :) )

Báza je v sklenej nádobke, s praktickou pumpičkou. Mne neprekáža, ak  je make upu či iného výrobku len na dne a pumpička už nefunguje, s menším štetcom si ju pomaly povyškrabujem, aby som jej vyhodila čo najmenej. Báza nemá takmer žiadnu vôňu, iba nejakú jemnú, nevýraznú, preto nepôsobí nijako rušivo. Nanášam ju prstami, ľahučko sa rozotiera, pleť je po jej nanesení matná a úžasne hladká. Vyhladí jemné linky (len na tú moju na čele musím vždy hľadať ešte iné riešenie). Make up sa nanáša jednoducho a rýchlo, pretože hubka na make up sa ľahko kĺže po pleti. Make up priľne k pleti a neotiera sa. Následne ešte použijem fixačný sprej a púder a spokojne sa poobzerám v zrkadle :) Make up vydrží dlhé hodiny, kvôli mojej mastnej pleti so sebou vždy nosím zmatňujúce obrúsky, lebo vďaka nim mi stačí prepudrovať si tvár len jedenkrát denne (a môj školský deň bežne trvá viac ako 14 hodín,pretože dochádzam z Piešťan do Nitry a skoro vstávam a neskoro chodím domov). Je to úžasný pomocník, vybrať si môžete z 15 ml a 30 ml balenia. Ja som si kúpila 30 ml balenie za 16 eur. A keď sa minie, chystám sa vyskúšať aj bázu určenú na mastnú pleť. 

Skúšali ste už niektorú bázu od Pupy? :)


                       

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe