Pupa Milano - Tonizujúci soľný peeling na telo a tonizujúci soľný sprchový gél

21:41

Pred pár dňami som sa vybrala do Auparku skontrolovať výpredaje a nemohla som obísť ani moju obľúbenú Pupa Milano. Vždy, keď vojdem do predajne, mi padne do oka niečo nové, čo jednoducho musím vyskúšať! A inak tomu nebolo ani teraz, lebo ma zaujalo balenie tonizujúceho telového peelingu a sprchového gélu. Mojím najobľúbenejším telovým peelingom je Pupa Modelujúci soľný peeling, ale keďže ten ma čakal doma v kúpeľni, rozhodla som sa vyskúšať aj tento. A voľba to bola skvelá :)

V krabičke sa nachádzal 350 g  peeling, 100 ml sprchový gél a kozmetická taška

                   
                     
Súčasťou každého balenia  je praktická špachtlička 

Na krabičke o výrobku dočítate nasledovné:

"Soľný tonizujúci Protiúnavový Peeling je skrášľujúcim ošetrením na okamžité dosiahnutie mimoriadne vyhladenej a tonickejšej pokožky, deň po dni. Doprajte si pocit celkovej pohody vďaka peelingovému koncentrátu s obsahom prírodných solí a zelenej havajskej soli, ponorené do bohatého kúpeľa výživných olejov a aromatických zo sladkého pomarančovníka, virgínskeho cédrového dreva hybridnej levandule. Drenážny, hydratačný účinok solí  a extraktu z bambusu postupne vracia pokožke pružnosť a kompaktnejšiu a tonickejšiu siluetu.  Efekt "skrášľujúcich kúpeľov" u Vás doma. Hypoalergenický. Dermatologicky testovaný. Ľahké svrbenie je príznakom pôsobenia prírodných solí. Neaplikujte na poškodenú, podráždenú alebo mimoriadne citlivú pokožku. Pre vonkajšie použitie."

"Tonizujúci soľný sprchový gél. Tekutý gél, ľahký a zamatový, obdarúva pri umývaní telo energiou a pocitom vitálnosti a pohody. Pomáha sa zbaviť pocitu únavy vďaka vzácnym aromatickým olejom zo sladkého pomarančovníka, dreva z virgínskeho cédra a hybridnej levandule a vďaka tonizačným vlastnostiam zelenej soli z Havaja a extraktu z bambusu. Hypoalergenický. Dermatologicky testované. Pre vonkajšie použitie."

Po otvorení peelingu ma ako prvé zaujala krásna vôňa. Pripomína mi citrusovú vôňu, jemnú, príjemnú. Umývanie s ním je zážitkom pre zmysly, pokožku krásne vyhladí a vďaka olejom je hladká na dotyk, pevnejšia a hydratovaná. Ja som ľahké svrbenie nepocítila, peeling pokožku nepodráždil a prevoňal nielen pokožku, ale aj celú kúpeľňu. Po kúpeli sa cítim sviežo a oddýchnuto, telo je naozaj nabité novou energiou :) Telové peelingy sa odporúča používať nie viac ako trikrát týždenne, preto ho striedam s tonizujúcim sprchovým gélom, ktorý taktiež krásne vonia. Najviac ma mrzí, že som si vtedy vzala len jedno balenie a pomaly sa míňa :) Pri týchto dvoch výrobkoch som nenašla jediné negatívum, aj cena bola skvelá, za 11,9 som mala 350 gramov peelingu, 100 ml sprchového gélu a krásnu kozmetickú taštičku. 


Vyskúšali ste už nejaký telový peeling od Pupa Milano? Ako ste s ním boli spokojní? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe