Yves Rocher - Peeling na nechty a okolie nechtového lôžka

18:37

Ako som spomenula v predchádzajúcom príspevku, skúšala som dva rôzne peelingy na nechtovú kožičku, prvý je novinka od Essence, druhý je od Yves Rocher:

Balenie má 5 ml


Na nanášanie slúži špachtlička

O výrobku si môžete prečítať:

"Peelingová starostlivosť s mandľovým mliekom a rastlinnými exfoliačnými čiastočkami zbaví nechty nečistôt a zjemní nechtovú kožičku.

Nechty sú vyhladené, lesklé a čisté.

Návod na použitie: Pomocou špachtličky naneste malé množstvo peelingu. Končekmi prstov jemne masírujte nechtové kožičky. Ruky opláchnite.

Zložky rastlinného pôvodu: mandľové mlieko, marhuľový olej, prášok z marhuľových jadierok, výťažok z bambusu, voda z bio vilínu.
Jeho: Špachtlička na naberanie a nanášanie správneho množstva peelingu na necht.

Výrobok je dermatologicky testovaný. "

Tento peeling som objavila v septembrovom katalógu a hneď som vedela, že ho chcem vyskúšať, lebo to bolo v čase, kedy som si vstúpila so svedomia a začala som sa o svoje nechty a nechtovú kožičku príkladne starať :) Balenie je veľmi pekné, ako je to  pri všetkých výrobkoch od Yves Rocher. Vôňa je zvláštna, tento výrobok rozhodne neovoniavam :) Balenie je malé, praktické, v sklenom obale. Aplikácia je veľmi jednoduchá, špachtličkou si nanesieme potrebné množstvo peelingu na necht a kožu a masírujeme. Tento peeling obsahuje drobné čiastočky, ktoré necht vyhladia a kožičku výrazne zjemnia, pri masírovaní je cítiť také jemné pichanie. V rankách neštípe, ale odporúčam vám pri zranenej koži veľmi netlačiť, inak si ju môžete poškodiť ešte viac. Čiastočky v peelingu mi veľmi pripomínajú  peeling na tvár, ktorý som mala už veľmi dávno. Boli v ňom pomleté orechové škrupiny, ktoré krásne vyhladili pleť. A presne tak isto je po použití tohto peelingu vyhladený necht aj kožička.
5,5 ml výrobku stojí 7,9, v katalógu bola teraz cena nižšia. 

Používate nejaký peeling na nechty a nechtovú kožičku? :)


You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe