Avon - Univerzálny balzam s výťažkami z ruže

16:59

Väčšina žien miluje ruže. Kedysi dávno som našla krásny článok o tom, že niektoré  kvety vyjadrujú bez slov city a emócie. A pod červenou ružou stálo: Milujem ťa. Ruže patria k najčastejšie darovaným kvetom a aj v kozmetike majú výťažky z ruže široké uplatnenie. Nedávno som domíňala ružovú pleťovú vodu a hydrofilný odličovací olej, ktoré som si tiež veľmi obľúbila. Pred nedávnom Avon priniesol nový univerzálny balzam a keď som zistila, že obsahuje výťažky z ruže, neváhala som a objednala som si ho. 

Univerzálny balzam na pery



Balzam má 15 ml

Balzam je hustý, s príjemnou vôňou

O balzame si môžete prečítať:

    "100% inšpirované prírodou - upokojujúci olej z ruží. Bohaté zloženie s výťažkami z ruže obsahuje olej z ruží a vitamíny A, C a E. 
Účinky: Univerzálny balzam s výťažkami z ruže hydratuje a dodáva aj veľmi suchej pokožke jemnejší a hladší vzhľad.
Použitie: Dvakrát denne jemne naneste výrobok na suché oblasti pokožky ako sú lakte, pery a kdekoľvek potrebujete.
Objem : 15 ml"

Vybrať si môžete z medového balzamu, balzamu s broskyňou a výťažkami z bavlny a najnovšieho balzamu s výťažkami z ruže. Už som mala doma medový a bola som s ním celkom spokojná, tak som siahla aj po tomto. Balzam je plastovom obale, ktorý sa šraubuje. Balzam má dobrú konzistenciu, je hustý, ale ľahko sa rozotiera, rýchlo sa vstrebe do pokožky a nezanecháva mastný film. Obľúbila som si ho pre jeho nežnú vôňu ruží, ktorá príjemne prevonia pokožku. Balzam nemá chuť. Mám ho odskúšaný na perách, veľmi dobre hydratuje a vyživuje pery, aj keď sú popraskané a pokožka okolo nich červená, balzam ju upokojí a pery v krátkom čase zahojí. Rovnako efektívne bojuje aj so zádermi  a suchou pokožkou rúk, lakťov a aj chodidiel. Pokožku zjemní, hydratuje a zanechá hladkú a chránenú pred nepriaznivými vplyvmi počasia. Výhodou je malé balenie, ktoré sa ľahko vmestí do každej kabelky ako aj rýchle vstrebávanie krému.
Bežná cena je 5,7, ale prebiehajú rôzne akcie, kedy sa dá balzam kúpiť omnoho lacnejšie. 

Máte doma niektorý z univerzálnych balzamov z Avonu? :)

You Might Also Like

4 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe