Natura Siberica - Šampón - Objem a starostlivosť pre všetky typy vlasov

16:45

Patrím k ženám, ktoré túžia po tom, čo nemajú - po vlasoch s úžasným objemom. Mám krátke rovné vlasy a vždy ma ide ráno rozhodiť, keď sa dívam do zrkadla a po objeme, prípadne kučerách (nech žijú nátačky), niet ani stopy. Preto často siaham po všetkom, čo by tento nedostatok mohlo nejako vyriešiť, po lakoch, púdroch a tužidlách, ktoré by vykúzlili obrovský objem. Pravdou však je, že aj keď sú skvelými pomocníkmi, pre nás s atopickým ekzémom sú aj nepriateľmi, lebo môžu vysušovať už bez tak suchú pokožku. Občas jej chcem dopriať pokoj, aby sa zregenerovala a vtedy siaham len po šampónoch, ktoré sľubujú objem. A tak sa ku mne dostal šampón značky Natura Siberica :)


                               
Šampón má 400 ml

Doma sa mi nazbieralo 20 vzoriek šampónu

Vzorka má 6 ml

O šampóne si môžete prečítať:

"Šampón – Objem a starostlivosť pre všetky typy vlasov
Výťažok z pľúcnika lekárskeho z tajgy (Pulmonaria officinalis) výborne dopĺňa kosodrevinu limbovú (Pinus pumila), a tak chráni vlasy pred stratou vlhkosti, pričom im dodáva žiariaci lesk, štyri vitamíny A, B, C, E, ktoré obsahuje pľúcnik lekársky, zabezpečujú dlhodobú ochranu a jemnú starostlivosť.
Spôsob použitia: Šampón naneste na navlhčené vlasy a končekmi prstov jemne masírujte až kým sa nevytvorí pena. Opláchnite a celý postup poprípade ešte raz opakujte.
Objem 400 ml
Zloženie: Aqua, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Isethionate, Cocamidopropyl Betaine, Pineamidopropyl BetainePS, Hippophae Rhamnoidesamidopropyl BetaineHR, Guar Hydroxypropyl Trimonium Chloride, Pinus Pumila Needle ExtractWH, Pulmonaria Officinalis Extract, Abies Sibirica Needle ExtractWH,  Hesperis Sibirica ExtractWH, Cortusa Sibirica ExtractWH, Bidens Tripartita Flower/Leaf/Stem Extract,Saponaria Officinalis Root Extract*, Glycerin, Anthemis Nobilis Flower Extract*, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil*, Silybum Marianum Extract, Citric Acid, Sodium Chloride, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, CI 75810, Parfum, Limonene**, Linalool**.

(*) Issued from organic agriculture. 
(**) Natural component of essential oils
(WH) Wild Harvested Siberian Plants Organic Extracts
(PS) Pinus Sibirica Seed Oil Derivative
(HR) Hippophae Rhamnoides Seed Oil Derivative"

Vďaka väčšiemu počtu vzoriek som šampón mohla používať dosť dlho, na jedno umytie mi stačila jedna vzorka (ešteže mám krátke vlasy :)). Šampón má  príjemnú, sviežu vôňu, ktorú cítiť aj po uschnutí vlasov, ak si na ne nenanášam kondicionér, masku alebo tužidlo. Aj malé množstvo vytvorí bohatú penu, takže šampón vydrží dlhšiu dobu. Skúšala som ho aj s použitím tužidla, i bez neho. Tužidlo používam  hlavne ak ma čakajú dni v škole, vlasy dlhšie držia tvar a nemusím si lámať hlavu nad tým, ako si vlasy upravím. Šampón a následné použitie tužidla vytvorili výrazný objem už v čase, keď mi vlasy schli. Po rozčesaní som mala pocit, že mám viac vlasov, boli hebké a krásne lesklé a nepostrehla som, že by sa mastili. Ak som nepoužila tužidlo, iba šampón, výsledok bol tiež prijateľný. Vlasy síce pomalinky uschli bez nejakej výraznejšej zmeny, ale keď som ich rozčesala a upravila do požadovaného účesu, mali pekný objem. Pravdou je, že žiaden šampón nedokáže také divy, ako by si niektoré z nás želali, ale dosť im k nim dopomôže :) Tento šampón dodá vlasom objem, krásne sa lesknú, sú hodvábne hladké a viditeľne zdravšie.
400 ml balenie šampónu si môžete kúpiť ( cena sa pohybuje okolo 7-8 eur) na:


Používate šampóny dodávajúce vlasom objem?


You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe