Avon - Dvojfázový hydratačný odstraňovač make-upu

18:42

Odlíčenie pleti je jedným z mnohých krokov k zdravej a krásne pleti. Nie je tajomstvom, že ak si pleť poriadne neodlíčite, môže sa vám to vrátiť v podobe vrások, škvŕn či vyrážok. A pritom nejde o žiadnu náročnú procedúru, naopak, môže to byť celkom zábavné, ak si nájdete svoj obľúbený výrobok :) Ja mám veľmi rada oleje, preto som siahla po odličovači, ktorý ich obsahuje. Kúpila som si ho, keď sa v katalógu objavil ako novinka, pretože výrobky Solutions patria ku kvalitným výrobkom, ktoré sú navyše aj za prijateľnú cenu a nájdete medzi nimi určite i to svoje, pretože sú tu rôzne rady pre všetky typy pleti i pre rôzne vekové skupiny.

Dvojfázový odličovač



A takto vyzerá, keď sa zložky spoja :)


Výrobca píše o dvojfázovom odličovači: "Tmavšia zložka je bohatá na jemné oleje. Priehľadná zložka je  ľahká pleťová voda, ktorá pleť čistí, upokojuje a dodáva jej svieži vzhľad."

Odličovač je v 200 ml plastovom balení, nemá pumpičku na dávkovanie. Na fotografiách môžete vidieť dve farebne odlišné zložky, na druhej fotografii vidno, ako vyzerá po zatrasení. Má sviežu, príjemnú vôňu. Zvykla som si používať ho, pretože stačí na vatový tampónik naniesť len malé množstvo a pleť pekne odlíči. Aj na obale si môžete prečítať stručný návod na použitie : odličovač sa má používať na pleť a očné okolie, pričom oči treba mať zatvorené. Naozaj, v očiach nepríjemne štípe, preto na odlíčenie maskary či očných tieňov treba použiť iný výrobok. Tvár treba nakoniec opláchnuť  teplou vodou a jemne osušiť. Pleť je po jeho použití jemná a dôkladne odlíčená, ale netreba zabúdať ani na ďalšie čistenie pleti v podobe peelingu, čistiaceho gélu a pleťovej vody, na záver tohto rituálu samozrejme netreba zabúdať ani na nočný krém. Potom máte pleť naozaj krásnu a pôsobí zdravo a sviežo :)
Bežná cena odličovača je 6,5.

Čím sa najradšej odličujete? 

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Mám iný odličovač z Avonu a príde mi, že je taký nijaký, no síce odlíči ale je krémový.Takže proste na oči nie je navhodnejší... :/ ale po tomto sa pozriem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani neviem, či je ešte v ponuke. Ten krémový mám, v očiach štípe, ale make up odstráni dobre :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe