Essence - Balzam na pery glow tinted

12:24

Neviem ako vy, ale ja mám v tomto škaredom, upršanom a studenom počasí neraz náladu na bode mrazu. Chýba mi energia, ktorú čerpám zo slniečka. Vtedy hľadám spôsoby, ako si tú náladu niečím vyčarovať :) Niekedy postačí úsmev milovanej osoby, niekedy káva s medom a k tomu čokoláda, niekedy aromaterapia (ja hovorím aromaterapia všetkému, čo krásne vonia :)) alebo hra s farbami :) Vyrábam dekorácie a krásna, žiarivá, letná farba má naozaj povzbudzujúce účinky. Pravdou je, že pri oblečení preferujem tmavé farby, najmä čiernu, šedú, hnedú či béžovú. No farebné balzamy na pery zbožňujem! A jeden skvelý vám teraz predstavím. 

Balzam na pery glow tinted 02



Jedna z posledných noviniek Essence

O balzame si môžete prečítať:

    "Zažiar! Ľahučké zloženie balzamu ošetruje pery a dodáva im jemný farebný nádych. Žiarivá ružová, červená a korálová – pre jemne sfarbené pery a svieži vzhľad. Pre intenzívnejší výsledok si aplikuj viac vrstiev balzamu. V ponuke tri odtiene."

Balzam som si kupovala, keď sa objavil ako novinka. Z Essence som mala už niekoľko rôznych balzamov a vždy som s nimi bola spokojná, tak som neváhala a vzala som si ho :) V ponuke sú tri farby, tmavšia červená, koralová a jemná ružová. Ružový som si brala z Catrice, preto som sa rozhodla siahnuť po koralovej farbe.A bolo to skvelé rozhodnutie, pretože farba je to krásna :) Balzam je vysúvateľný, môj ide našťastie ľahko a nezasekáva sa. Vôňa je sladká, ovocná, taká  letná :) A rovnako tak dobre na perách aj chutí, ešte stále som nevyrástla z toho detského zvyku ochutnávať balzamy a rúže. Ak si na pery dáte len jednu, dve vrstvy, farba je jemnučká, nie veľmi nápadná, ak si po nich s balzamom prejdete viackrát, je  sýta ako pri rúži. Hydratuje pery a zanecháva ich jemné. Ak si ho dáte na pery pred odchodom niekam von, nemusíte sa báť, že sa vysušia. Balzam ich pekne ochráni. A pokojne nahradí aj rúž, len výdrž nie je taká dlhá, po asi jednej, dvoch hodinkách, podľa toho, či som niečo jedla alebo pila, si ho aplikujem znova. Nielen preto, že pery chráni, ale aj preto, že jeho vôňa a veselá, hravá farba mi zlepšia náladu :)
Balzam stojí 2,49 a kúpiť si ho môžete na:

Akú farbu by ste si vybrali? :)



You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Aj tento nás opúšťa :( Uchmatnem vo výpredaji :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zasa príde niečo nové :) Možno aj lepšie :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe