Pure Tree - Malina pleťová maska

19:05

Pure Tree masky mi padli do oka hneď, ako som ich objavila na internete. Rozhodla som sa, že ich pomaly vyskúšam, lenže mojej peňaženke sa tento nápad veľmi nepozdával a tak si povedala, že nákup si nechám až po novom roku. Lenže! Usmialo sa na mňa šťastie a vyhrala som svoju prvú giveaway v živote a okrem iného v nej bola aj táto maska :) Tak som sa na ňu teda pozrela bližšie. 

Maska Pure Tree



Postup

Maska má 20 g

O maske si môžete prečítať:

   "Vliselínová pelťová maska Malina pleť hydratuje a vyživuje."

Keď sa pozriete na obal, vidíte krásne, sladko vyzerajúce maliny. Naozaj, je krásny a púta pohľad. Preto som tak trochu čakala, že keď otvorím masku, ovanie ma vôňa malín. Hm, aké bolo moje sklamanie, keď som necítila nič! Takže, táto maska poteší všetkých tých, ktorí nemajú radi parfumované výrobky :) Vonia neutrálne, nepripomína nič. Gázová maska nie je suchá, naopak, je dobre vlhčená, ale nemusíte sa báť, že by vám roztok stekal po tvári. Skrátka, je to tak akurát, aby splnila účel a nerozčúlila vás mokrými fľakmi na tričku :) Nanáša sa na vyčistenú pleť (najlepšie čistiaci gél a pleťová voda, ale viackrát som čítala, že pred použitím masky je dobrý peeling). Je pevná a netrhá sa, takže sa na tvár rozkladá dobre a keď som ju konečne na stý pokus uložila tak, aby každá dierka bola na správnom mieste, maska sa ani nepohla, nezošmykla sa dole, ale pekne priľnula k tvári. Mala som ju na tvári podľa pokynov, 30 minút. Keď som ju zložila, tvár som si opláchla vlažnou vodou a jemne osušila. A výsledok? Linky boli úplne vyhladené, pleť bola svieža a hydratovaná. Čierne bodky boli síce na mieste, ale maska nesľubovala, že by ma ich zbavila. Neštípala ani v očiach, ani na vyrážkach, preto som s ňou naozaj spokojná. 

Plusy:
  • krásny obal
  • nestekala po tvári
  • maska je pevná, netrhá sa, dobre sa rozprestrela po tvári
  • výsledky sú viditeľné, pleť je hydratovaná a linky sú vyhladené
  • neštípe v očiach ani v menších rankách
Mínusy:
  • objektívne nevyčítam maske nič, subjektívne mi chýba malinová vôňa :)
Masku kúpite za 1,44 na

Máte skúsenosti s Pure Tree maskami?

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe