Svieže mliečko robí deň

16:07

Pleťové mliečka som dlho nepoužívala. Mala som rôzne čistiace peny a gély, preto som ich nepovažovala za veľmi potrebné. Ráno som na čistenie pleti dosť kašlala, čo sa na nej nepekne odrazilo. Preto som napriek ranným časovým sklzom zaviedla čistenie v podobe gélu a pleťovej vody. A potom sa ku mne dostalo pleťové mlieko - a zistila som, že ráno šetrí čas a pleť je omnoho jemnejšia a krajšia. Odvtedy patria mliečka ku každorannému čisteniu a niekedy, keď som večer veľmi unavená a nechce sa mi mydliť, peniť,  umyť, použijem mlieko aj vtedy. Nedávno Weleda upratovala a našla pár výrobkov, ktoré boli tesne pred expiráciou, a preto ich ponúkla svojim fanúšikom. Nie je to krásne gesto? Niekoľkí z nás sa tešili z výbornej kozmetiky a nemusela tak skončiť nevyužitá v koši. Keď som v pomuke zbadala osviežujúce  a pleťové mlieko, neváhala som, napísala som, získala som :)









O mliečku si môžete prečítať:

     "Prírodné lotio na normálnu i zmiešanú pokožku - účinne hĺbkovo čistí vďaka olivovému mydlu a súčasne tonizuje, pri dlhodobejšom používaní pôsobí sťahujúco na zväčšené póry, zjemňuje celkový výzor pleti. Svieža citrusová prírodná vôňa oživuje pokožku aj dušu. Po použití zostane pokožka čistá, optimálne pripravená na ďalšiu starostlivosť. Odporúčame pri problematickej pokožke (akné, rozšírené póry a pod.) Znášanlivosť prípravku dermatologicky testovaná.

Zloženie (úplná deklarácia):
voda, zmes prírodných éterických olejov, mydlový základ z olivového oleja, výťažok z kosatca, destilát z hamamelisu, lanolín, alkohol"

Na tomto mliečku ma prekvapilo hneď niekoľko vecí, ale všetky boli v konečnom dôsledku pozitívne. Po prvé, sklený obal - je krásny modrý. Hoci je trochu ťažší, neprekáža mi to. Začínam mať radšej kozmetiku v sklených obaloch. Nedávno som čítala zaujímavú diskusiu, že z plastov sa dostávajú škodlivé látky do vody, ktorú kupujeme za nekresťanské peniaze, ale tiež do potravín. A vtedy sa vynorila otázka, či sa to nedostáva aj do kozmetiky. Jednoznačná štúdia, ktorá by tieto názory potvrdila alebo vyvrátila, ešte nie je, ale človeku to nasadí riadneho chrobáka do hlavy. Druhou vecou, ktorá milo prekvapila, je vôňa. Och, ona je naozaj sviežo svieža! Pripomína mi ráno po daždi - keď všetko vonia a človeku sa zrazu o niečo ľahšie dýcha. Preto mliečko používam veľmi rada - lebo prevonia aj zamračené ráno :) Treťou prekapivou vecou je konzistencia. Mliečko mi pripomína skorej pleťovú vodu. Neprekáža mi, lebo ho aj tak nanášam na vatový tampón. Míňa si mi pomaly a pritom nemám pocit, že by som ním šetrila. Pri prvých použitiach ma trochu štípala pleť, ale potom to prestalo a dnes nemám žiaden problém. Teda, jeden predsa. Nesmiem sa priblížiť k očiam, lebo vtedy mi začnú slziť. Asi z toľkej sviežosti :) Nevadí,  naučila som sa vyhýbať očnému okoliu. Pleť jemne, ale účinne čistí, vždy vidno na tampóne  nečistoty, ktoré sa za noc na tvári nahromadili. Pleť zjemňuje, zmatňuje a nevysušuje ju. Na vyrážkach neštípe. Dobre sa s ním odličuje... ale len so zavretými očami :)

Plusy:
  • pekný, sklený obal
  • nádherná, svieža vôňa
  • konzistencia je ľahká, nemastná
  • mliečko jemne čistí pleť, zjemňuje ju, zmatňuje ju
  • vhodné aj na odličovanie, make up odstráni dobre
Mínusy:
  • nesmiem s ním prejsť okolo očí, v tom okamihu mi slzia (asi kvôli obsahu alkoholu)
Mliečko má z eshopu  http://eshop.weleda.sk/, kde 100 ml stojí 12,95.

Aký je váš vzťah k pleťovým mliečkam? :)


You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe