Vyhlásenie víťazky augustovej Giveaway a pár info o veľkej narodeninovej :)

17:47

Moje milé, odpustite mi ten časový sklz.
Doma maľujeme, prerábame, sťahujeme a ja som posledné 
dni nemala skoro žiaden voľný čas, s robotou končíme večer a niekedy nemám
čas ani napísanie príspevkov, čo ma mrzí najviac.
Ale konečne idem vyhlási víťazku :)





Janke srdečne blahoželám :)

V septembri to bude rok, čo blogujem a veľká vďaka patrí Vám, lebo bez Vás by to nemalo zmysel.
Preto sa môžete tešiť na veľkú narodeninovú Giveaway, kde budete súťažiť
o 3 veľké Bioderma balíčky v hodnote viac ako 100 eur.
 Už čoskoro :)

You Might Also Like

8 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe