Veľká septembrová narodeninová Giveaway o 3 balíčky Biodermy

11:44

Čas letí ako voda. 
Akoby to bolo včera, keď som napísala svoj prvý článok.
8.9. to bude rok, čo sa vám prihováram prostredníctvom mojich článkov.
Komentujete ich, pýtate sa, píšete mi správy.
Veľmi si to cením a preto som pre Vás pripravila veľkú Giveaway o 3 veľké
balíčky Biodermy. 

Podmienky:
Povinné - sledujte môj blog cez GFC. Nemusíte mi do komentára písať email, víťazky sa musia ozvať samy. Ak sa tak do 5 dní od žrebovania nestane, budem žrebovať nové. Budem rada, ak mi napíšete, o čom najradšej čítate, aby som v budúcnosti vedela, o čom mám viac písať :)
Nepovinné - ak sledujete môj blog na Facebooku (TU :)), môžete si pripísať druhý komentár
                  - ak budete GA verejne zdieľať, môžete si pripísať tretí komentár. Len mi, prosím,                                  napíšte link, aby som to skontrolovala
Platí pre SR a ČR.

Giveaway potrvá takmer celý september, od 1.9. 2014 do 29.9. 2014 vrátane, potom cez random.org vyžrebujem tri z vás, ktoré získajú krásne balíčky. Aj na Facebooku bude prebiehať súťaž, bližšie info už čoskoro :)






Tri rôzne balíčky čakajú na tri z vás. Držím palce!
P.S. V pozadí je moja nová fialová izba :)

You Might Also Like

196 Vaše komentáre

  1. sleduje a všetky toje články su skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. gfc ervulenka
    fb eva richterova
    Nejradeji ctu kosmeticke recenze a taky mam rada new in nebo randomy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jéminečku :) už rok? ako to letí :)
    sledujem ťa už dosť dlho a skoro každučký článok som si prečítala :)
    sledujem pod týmto účtom

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sledujem cez GFC ako Jana Marcinová :) najradšej mám recenzie na kozmetiku alebo tipy na nákupy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak k tomu (skoro) roku Ti gratuluji a jen tak dáál! :) :-* a přeji Ti plno spokojených návštěvníku!!! :-*
    GFC: Terka Černá
    Mám ráda kosmetické články, recenze, líčení, nákupy, spotřebováno.. :), jsem na kosmetičce, tak co by se dalo čekat :D:)
    Jsou to krásné balíčky! :)
    PS: máš krásnou fialovou barvu v pokojíku :). Já mám do pokoje schodiště fialové, ale asi světlejší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak k tomu (skoro) roku Ti gratuluji a jen tak dáál! :) :-* a přeji Ti plno spokojených návštěvníku!!! :-*
    GFC: Terka Černá
    Mám ráda kosmetické články, recenze, líčení, nákupy, spotřebováno.. :), jsem na kosmetičce, tak co by se dalo čekat :D:)
    Jsou to krásné balíčky! :)
    PS: máš krásnou fialovou barvu v pokojíku :). Já mám do pokoje schodiště fialové, ale asi světlejší :)
    +
    FB: Teruš Černá, sleduji Tě už déééle :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som brala fialkovú asi všade :) Je to nádherná farba :)

      Odstrániť
  7. Krasne balíčky!a ten prvý hmm.. :P..
    Najradšej mám tvoje výstižné recenzie výrobkov:)
    sledujem ako Lucia Pentíková :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. A gratulujem dopredu k tomu rôčiku, ktorý bude akurát na moje narodeniny :D :)
    Lucia Pentíková

    OdpovedaťOdstrániť
  9. gfc Barbora Perháčová
    najradšej mám recenzie, na základe nich potom nakupujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. gfc Barbora Perháčová
    najradšej mám recenzie, na základe nich potom nakupujem :D
    fb Barborka Perháčová

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Všetko NAJ k prvým blogovinám prajem ;)
    Ja by som snáď vytkla len to, že píš menej, lebo Ťa potom nestíham čítať! :DDD Ale né, robím si srandu - nech Ti to tak píše aj naďalej ešte aspoň 100 rokov ;)
    GFC: claire clairmont

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboooj, od zajtra nastupujem v robote, takže som sama zvedavá, koľko času budem mať na všetky svoje koníčky. Ale blog bude prvoradý :)

      Odstrániť
  12. Ja mám najradšej články čo sa týkajú kozmetiky..a recenzie..preto ich sama robím :) milujem ich :)

    http://buckovapa3cia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC: Patrícia Bučková
    FB: Patrícia Bučková :))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. GFC: Už dávno :) ako Lucia Kvaššayová
    najradšej mám recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. gfc-Jana Svobodová
    Biodermu jsem vždy zkoušela jen ve vzorečcích..určitě bych nco ráda zkusila i v plném balení :)
    nejradši mám kosmetické recenze,nějáké kosm. rády a vychytávky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. sleduji i na fb jako Jana Svobodová /druhý komentář

    OdpovedaťOdstrániť
  17. GFC: simona zacko

    najradšej čítam tvoje recenzie, človek sa z nich aj niečo dozvie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. gfc: jana spakova
    rada citam o biokozmetike, o kozmetickych novinkach a recenzie bezne dostupych produktov. najcastejsie sledujem prispevky o produktoch na telo,vlasy a plet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ahoj, sledujem Ťa pravidelne a strašne rada by som vyskúšala Biodermovskú micelárku a Matriciane sérum ;) Čo sa týka tvojich článkov, rada by som si prečítala napr. o tvojej zbierke dekoratívnej kozmetiky, kde ju skladuješ, čo sú tvoje najobľúbenejšie - make upy, púdre, špirály, rúže, tiene, korektory atď. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je veľmi dobrý nápad! O dekoratívke píšem málo, musím to napraviť :)

      Odstrániť
  20. 1. komentář:
    Naprosto skvělá giveaway! :)
    Sleduju jako Anetátor Anetátorový

    OdpovedaťOdstrániť
  21. 2. komentář:
    Sleduju i na FB jako Aneta R**merová

    OdpovedaťOdstrániť
  22. https://www.facebook.com/jana.spakova.98

    zdielam aj na FB ako Jana Špaková :)

    a este som zabudla :D tesi ma, ze sa dozvedam o znackach,kt.nie su bezne dostupne v obchodoch :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. GFC: Miss Cat

    No ale páčia sa mi rôzne recenzie hlavne drogériových vecí, keďže ostatné nejak nevyhľadávam atď. :) a ešte mám rada rôzne tipy a články o vlasoch :D

    OdpovedaťOdstrániť
  24. GFC :Henriett G

    najradšej čítam recenzie na prípravky na vlasy kedže o svoje vlasy sa poctivo starám a stále hľadám ničo nové ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC: aleachim15
    nejradši mám new in a recenze

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Zdieľam GA na FB - verejne: https://www.facebook.com/petra.kiselova

    OdpovedaťOdstrániť
  27. 1. komentár mi neodoslalo. ospravedlňujem sa, ak áno, ale náhodou ho nezobrazuje. radšej píšem ešte raz:

    GFC: Neznáma známa

    - najradšej čítam recenzie, testovanie výrobkov, toho nie je nikdy dosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. FB https://www.facebook.com/janka.buckova.5

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Luci sledujem ťa už od začiatku vďaka tvojím skvelým recenziám :)
    cez GFC sledujem ako Nikola Guzmicka a cez Bloglovin ako Nikola

    OdpovedaťOdstrániť
  30. gfc: dominnica l

    najradšej čítam recenzie na kozmetiku, outfitové články a new in :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Sledujem a čo ma najviac baví? No predsa kozmetika a to, ako to vieš podať, bez servítky napíšeš, čo je fajn a čo zas úplná blbosť a oceňujem, že píšeš aj ceny jednotlivých produktov :) ale to už som ti myslím písala :) a aby som nezabudla - Všecičko najlepšie k prvému rôčku a nech ich je omnoho omnoho viac!

    OdpovedaťOdstrániť
  32. tweetujem :) https://twitter.com/Nikky_33/status/506389200321925120

    OdpovedaťOdstrániť
  33. na Fb ťa tiež sledujem a to ako Marta Holla

    OdpovedaťOdstrániť
  34. a zdiešam tu http://bytzenoujeuzasne.blogspot.sk/2014/09/velka-septembrova-narodeninova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  35. wau, no ceny su uzasne...po zhliadnuti prveho obrazku som si myslela, ze kazda vyherkyna dostane jeden produkt...ale kazda po tri vyrobky?pecka...moja plet je neskutocne problematicka, tak najskor by sa mi hodil prvy balicek :) velmi rada citam Tvoje clanky, ale pravdupovediac mi chyba viac fotiek - napr. fotky pred a po pouzivani, popripade fotky, ked si produkty nanasas na tvar alebo telo...jednoducho fotky, fotky, fotky :-) najradsej citam clanky o pletovej prirodnej kozmetike a aj o vlasovej kozmetike - tie by si tiez mohla trosku viac zahrnut :-) sledujem Ta cez FB

    OdpovedaťOdstrániť
  36. a taktiez Ta sledujem aj cez GFC ako Tinky Rinky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Parádní! :) Přeju všechno nejnejnej k blogonarozeninkám a přeji hodně dalších úspěchů a spokojených, milých čtenářů! Jen tak dál! :) Moc mě baví recenze, hlavně co se týče přírodní kosmetiky a povídání o všem možném. :)
    Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka).

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Sdílím zde na FB: https://www.facebook.com/ivana.mikulickova.54

    OdpovedaťOdstrániť
  39. https://www.facebook.com/nikoleta.tothova

    na fb mi automaticky vyhadzuje kazdy jeden clanok od teba takze nic mi neujde :) rada si ich citam.vsetko je krasne do detailov opisane,takisto aj tvoje dojmy ci skusenosti.neraz si mi pomohla :) sice moj muz nie je nadseny kedze nad tvojm blogom by som bola schopna presediet aj pol dna.prajem Ti do buducnosti vela zdaru.

    OdpovedaťOdstrániť
  40. najradšej mám kozmetické články, produkty na tvár a starostlivosť o pleť :)
    ja mám inak tiež fialovú izbu ! :)
    GFC Nikola Orechovská

    OdpovedaťOdstrániť
  41. https://www.facebook.com/vitu.lucie veřejně sdílím na FB :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Super GA, rada si čítam články o kozmetike- dekoratívnej, ale aj o prírodnej :).
    Sledujem cez GFC ako Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  43. gfc Timea Pigulová
    Rada čítam recenzie a na tvojom blogu sa často stretávam s produktami ktoré nepoznám takže sa rada dozviem niečo nové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  44. na fb jako Lucie Vítů :)) a děkuji za soutěž. Ráda si přečtu cokoliv o kosmetice, novinky atd. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Omlouvám se za smazaný komentář č. 63, zapomněla jsem připsat, co nejraději čtu na Tvém blogu :-)

      Odstrániť
  45. GFC : miskasiska p
    FB : Miskasiska Ppopc

    Všetky články sú super, ale najviac sa vždy teším na recenzie na produkty na problematickú pleť, keďže ja ju mám tiež. Inak tá fialová farba sa mi veľmi páči :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  46. GFC : miskasiska p
    FB : Miskasiska Ppopc

    Všetky články sú super, ale najviac sa vždy teším na recenzie na produkty na problematickú pleť, keďže ja ju mám tiež. Inak tá fialová farba sa mi veľmi páči :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  47. GFC & FB: Andrea Miškocová
    No najviac ma zaujímajú články o problematickej pleti , kozmetike na tvár a biokozmetike :)

    OdpovedaťOdstrániť
  48. GFC & FB: Andrea Miškocová
    No najviac ma zaujímajú články o problematickej pleti , kozmetike na tvár a biokozmetike :)

    OdpovedaťOdstrániť
  49. GFC & FB: Andrea Miškocová
    No najviac ma zaujímajú články o problematickej pleti , kozmetike na tvár a biokozmetike :)
    + zdieľam:https://plus.google.com/115048769128381793870/posts/N63cHX5c5fq

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Sledujem na GFC ako Cokinelle. super giveaway! a určite by ma zaujímali články o starostlivosti o pleť, o hydratačných krémoch a podobne. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Tak skúsim šťastie nakoľko mám biodermu neskutočne rada :)
    Najradšej mám recenzie :)
    GFC: romiminarikova
    FB: Romana Mináriková

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Tak skúsim šťastie nakoľko mám biodermu neskutočne rada :)
    Najradšej mám recenzie :)
    GFC: romiminarikova
    FB: Romana Mináriková

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Zdieľam tu: https://www.facebook.com/claire.clairmont.96

    Gratulujem k novej práci :) Dúfam, že bude taká, že sa bude dať v nej občas aj napísať nejaký ten postík, ako je to v mojom prípade občas :D

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Ahoj, na Tvojom blogu mám najradšej recenzie produktov a kedže často ide o produkty, ktoré vôbec nepoznám, rada sa o nich dozviem :)
    Sledujem Ťa ako: Nikoleta Vujisicová

    A prajem všetko najlepšie Tvojmu blogu :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Na FB máš môj like ako Nikolka Vujisic

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Zdieľam tu: https://www.facebook.com/nikoletavujisicova?ref=hl

    OdpovedaťOdstrániť
  57. GFC: Lucie Meluzínová
    FB: Lufi Meluzínová

    Ráda čtu všechno xD x) A přeji vše nejlepší tvému blogu k narozkám x)

    OdpovedaťOdstrániť
  58. GFC: Lucie Meluzínová
    FB: Lufi Meluzínová

    Ráda čtu všechno xD x) A přeji vše nejlepší tvému blogu k narozkám x)

    OdpovedaťOdstrániť
  59. GFC: Biela Macka
    Blog citam rada, patri k mojim oblubenym.

    OdpovedaťOdstrániť
  60. GFC: Michaela Kunešová
    nejraději mám články o kosmetických novinkách a pak kosmetické recenze :)

    OdpovedaťOdstrániť
  61. druhý komentář
    FB: Míša Kunešová
    nejraději mám články o kosmetických novinkách a pak kosmetické recenze :)

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Sledujem už veľmi dlho :) Určite mám najradšej recenzie, keďže sa nerada púšťam do produktov, o ktorých nič neviem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  63. A sledujem aj na FB Ako Vevika Džergova Dedíková :)

    OdpovedaťOdstrániť
  64. GFC: Katarína Kačuriková
    FB: Katarína Kačuriková
    Ja si rada prečítam všetky tvoje články, ale najviac asi recenzie na produkty, pretože tie vždy inšpirujú ku kúpe a je lepšie ak si človek o nejakom produkte niečo prečíta akoby mal len kupovať mačku vo vreci :D

    OdpovedaťOdstrániť
  65. GFC: Katarína Kačuriková
    FB: Katarína Kačuriková

    OdpovedaťOdstrániť
  66. zdieľam tu: https://www.facebook.com/katarina.kacurikova

    OdpovedaťOdstrániť
  67. Sledujem a čítam. Najviac ma vždy zaujmú články - recenzia na nové produkty a spotrebované s popisom na jednotlivé produkty.
    GFC: Lenka Brestenská

    OdpovedaťOdstrániť
  68. Zdieľam: https://www.facebook.com/lenka.brestenska

    OdpovedaťOdstrániť
  69. GFC Caroline
    FB Kajuš Zámečníková

    OdpovedaťOdstrániť
  70. GFC Caroline
    FB Kajuš Zámečníková

    OdpovedaťOdstrániť
  71. GFC: Petra Bartáčková
    Doufám že se na mě usměje štěstí nejradši bych chtěla asi 1. a 2. balíček ale to už je na tobě a né na mě xoxoxoxo =*)

    OdpovedaťOdstrániť
  72. Najradšej čítam recenzie, vďaka nim som ťa aj našla :-) Sledujem cez gfc pod týmto menom.

    OdpovedaťOdstrániť
  73. Najradsej mam recenzie na nove produkty, sledujem cez GFC JulyV

    OdpovedaťOdstrániť
  74. Zdieľam súťaž na FB (Katka Hajdú)

    https://www.facebook.com/katkacarmen

    OdpovedaťOdstrániť
  75. Sledujem ako Suzzie, veľmi sa mi páči tvoja veľká aktivita :)

    OdpovedaťOdstrániť
  76. sleduji jako lucie martincová tady a jako lucie martincová na fb a na fb taky jako beautybylucka

    OdpovedaťOdstrániť
  77. sledujem už dlho pod týmto menom :)
    najradšej mám recenzie na výrobky bežne dostupné v drogérii, pretože neobjednávam cez internet :)
    a inak fialovo bielu izbu mám aj ja, tak snáď sa budeš v nej dobre cítiť a písať veľa super článkov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  78. zdielam :)
    https://www.facebook.com/notespersonnelles

    OdpovedaťOdstrániť
  79. recenze kosmetiky čtu nejraději
    GFC langmaierova1

    OdpovedaťOdstrániť
  80. Sdílím na fb https://www.facebook.com/martina.langmaierova

    OdpovedaťOdstrániť
  81. GFC: Karin Chovanová
    Najradšej čítam recenzie kozmetiky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  82. Lajkujem ťa na FB ako Karin Chovanová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  83. všechno nejlepší k narozeninám a balíčky jsou uplně super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  84. GFC: Majka Maťová
    a najradšej recenzie- už mi zopár krát pomohli pri rozhodovaní a hľadaní správneho výrobku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  85. na FB tiež ako Majka Maťová
    veľa energie do ďalšieho blogovania, je to super čítanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  86. GFC: Naomy Jakab
    Najradšej mám rezencie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  87. +Zdieľam tu: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=530840270382057&id=155147494618005

    OdpovedaťOdstrániť
  88. GFC:Michelle
    Najradšej mám recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  89. GFC: Lenka Ďurčeková
    Tak ja mám najradšej recenzie, ktoré sú veľmi užitočné, ale rada si prečítam aj nejaké články o cestovaní, knihách či filmoch. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  90. FB: Lenka Ďurčeková
    Tak ja mám najradšej recenzie, ktoré sú veľmi užitočné, ale rada si prečítam aj nejaké články o cestovaní, knihách či filmoch. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  91. gfc nela richterova
    fb nely richterova
    nejradeji mam recenze a fotky ze zivota

    OdpovedaťOdstrániť
  92. Sledujem ako Janka Bianka a gratulujem k prvému roku.

    OdpovedaťOdstrániť
  93. Sledujem ako Zuzana Uramova:-) a najviac sa mi pacia recenzie na menej znamejsie znacky dostupne aj unas

    OdpovedaťOdstrániť
  94. potešila si ma vtedy tým článkom o avon kablekách.to mi padlo super.par veci som si už kupila,čo ti sadli.a čo ma nebaví a nikdy nečítam je sekcia "o tomto výrobku si môžte prečítať".zaujima ma čo si mysliš ty,nie vyrobca.ale to je len môj nazor.prajem všetko dobre.
    driecnaslecna

    OdpovedaťOdstrániť
  95. FB: Miriama Lešňovská

    ďakujem za výborné recenzie na kozmetiku.

    OdpovedaťOdstrániť
  96. GFC: Bajushka Kováčová
    Tak všeobecne mám na blogoch recenzie :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  97. zdieľam na FB tu: https://www.facebook.com/sima.bellova :)

    OdpovedaťOdstrániť
  98. A rada by som videla nejake DIY prirodne produkty, nejaké krémy, masky na tvar a tak podobne, niečo čo si viem urobiť aj sama doma alebo viac recenzii na prirodne produkty :) O:)

    OdpovedaťOdstrániť
  99. Přes GFC tě sleduju jako Karolína Pé

    A hrozně ráda čtu tvé články o různých produktech, které jsi vyzkoušela, takže si je můžu prohlídnout a pořídit. (třeba ten paprikový krém na celulitidu:D)

    OdpovedaťOdstrániť
  100. Sledujem tvoj blog a vidno, že si na každom blogu dáš záležať. V budúcnosti by som si rada prečítala nejakú recenziu na českú značku Manufaktúra. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  101. zdieľam na: https://www.facebook.com/simona.derzsiova

    OdpovedaťOdstrániť
  102. gfc: Pavla Holoubková
    Nejvíce mám ráda recenze.

    OdpovedaťOdstrániť
  103. tu zdielam
    https://www.facebook.com/pages/Giveaway-SKCZ/723421241025612?ref=bookmarks

    OdpovedaťOdstrániť
  104. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    Nejradši mám recenze a new in :)

    OdpovedaťOdstrániť
  105. Sledujem ako Dominika Grešová :)
    Na tvojom blogu by som si rada prečítala starostlivosť o vlasy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  106. Sledujem ako: Silvia URbanová
    cez FB: Silvia Urbanová

    OdpovedaťOdstrániť
  107. Sledujem ťa pod týmto účtom, Nikki Coffee, teda :)

    dávnejšie som na teba natrafila na essence stránke na FB, a teda, články o ich výrobkoch a celkovo o kozmetike mám od teba najradšeh :P
    btw, fialová je mega mocne super farba :3

    OdpovedaťOdstrániť
  108. sledujem ťa pod týmto ménem.
    ráda čítam recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  109. sdielam na tejto stránke :) https://www.facebook.com/pages/Jijinkas-things/288647584650310?ref=hl

    OdpovedaťOdstrániť
  110. GFC: Deni Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  111. GFC: Deni Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz

    +FB: Deni Hartmannová

    OdpovedaťOdstrániť
  112. gfc Siimaa
    Já nejradši čtu recenze kosmetiky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  113. gfc 14michelle03

    najradsej citam recenzie na prirodnu kozmetiku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  114. GFC Lenka Kozempelová
    Ja mám najradšej recenzie, pomáhajú mi šetriť peniažky a vytipovať ten správny výrobok pre moje potreby.

    OdpovedaťOdstrániť
  115. Som aj fanúšik na FB, tiež ako Lenka Kozempelová

    OdpovedaťOdstrániť
  116. Verejne som zdieľala https://www.facebook.com/lenka.kozempelova

    OdpovedaťOdstrániť
  117. GFC Denisa Slobodová
    Mám rada tvoje " mazacie" články. Ja som blázon do krémov a veľmi rada si prečítam tvoje skúsenosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  118. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  119. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  120. symanksa@gmail.com rada čítam recenzie na rôzne novinky v kozmetike a tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  121. a tu aj zdielam:
    https://www.facebook.com/janka.buckova.5

    OdpovedaťOdstrániť
  122. Najradšej mám recenzie na dekoratívnu kozmetiku :)
    gfc: Katulik Skellington
    fb: Káča Ďábel Skellington´s

    OdpovedaťOdstrániť
  123. gfc: sleduji jako Evi
    fb: gathermoments
    Mám moc ráda recenze na přírodní kosmetiku nebo diy návody :))

    OdpovedaťOdstrániť
  124. a druhý komentář za fb: gathermoments :))

    OdpovedaťOdstrániť
  125. GFC: Andrea Hužvárová
    mňa osobne najviac zaujímajú články týkajúce sa starostlivosti o pleť, stále čakám na nejakú zázračnú vodičku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  126. sleduji jako Kristýnka, nejlepší sou recenze :)

    OdpovedaťOdstrániť
  127. gfc:Marika Martinková
    Sledujem blog už dlho, a všetký članku su výborné a pútavo napisané:)

    OdpovedaťOdstrániť
  128. GFC: Nechvatalova9
    Nejradši mám články o outfitech, DIY články, články o interiéru (roomtour), nebo články, jak pečovat o vlasy, popř. jak vést diář, co je v kabelce, atd.

    OdpovedaťOdstrániť
  129. FB: Anežka Koroze

    Nejraději mám recenze na kosmetiku, líbí se mi i design blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  130. Tvoj blog je krásny a najradšej čítam o mode, kozmetike prípadne DIY :)

    OdpovedaťOdstrániť
  131. GFC : Veronika Nováková

    Máš užasný blog! najradšej čítam recenzie o dekoratívnej kozmetike. TOP!

    OdpovedaťOdstrániť
  132. gfc: Hana Svobodová

    Ráda si počtu o přípravcích na pleť, o různých mazadlech na tělo, produktech na vlasy...

    OdpovedaťOdstrániť
  133. a zde sdílím: https://www.facebook.com/tereza.binkova.7

    OdpovedaťOdstrániť
  134. GFC: Katulik Skellington
    FB: Káča Ďábel Skellington´s

    Mne sa najviac páčia kozmetické recenzie na dekoratívnu kozmetiku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  135. Sledujem ako Anna Petríčková
    Najradšej mám DIY a recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  136. 3. komentár - zdieľam aj verejne: https://www.facebook.com/petra.bohusova

    OdpovedaťOdstrániť
  137. Vo všeobecnosti mám rada"new in" články a inak recenzie na bio produkty.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  138. Moc hezká soutež! Sleduji :)
    Já čtu všechno :)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe