Vyhlásenie víťazky decembrovej Giveaway a pár info o januárovej :)

17:23

Za pár dní sú Vianoce, 
najkrajší čas roka.
Sme obklopení láskou, pokojom a radosťou,
dejú sa malé zázraky a plnia sa sny. 
Ja dnes urobím radosť jednej z Vás :)

                                                            zdroj



Janke srdečne gratulujem, všetko som skontrolovala, 
podmienky sú splnené, preto víťazku poprosím, aby 
 mi poslala do správy na Facebooku alebo na môj
email lucia.orviska@post.sk svoju adresu. Ak sa Janka do 5 dní neozve, 
žrebujem zasa.

Čo sa januárovej GA týka, rada by som ju zostavila z niekoľkých lakov na nechty, ktoré som postupne nakúpila za posledné týždne :) Rozhodne však bude dekoratívna.

You Might Also Like

3 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe