Novoročná Giveaway :)

13:21

Zdá sa mi to ako včera, 
keď som chystala darčeky,mojim milovaným 
aj vám do GA. Keď som vypekala, upratovala,
chystala a tešila sa na čaro Vianoc.
Dnes sedím v izbe a uvedomujem si,
ako veľmi rýchlo to zasa ubehlo.
Ako celý rok.
Vďaka Vám bol ten rok na blogu krásny,
a preto som si pre Vás pripravila ďalší balíček.
Verím, že sa bude páčiť :)

Podmienky:
1. Sledujte môj blog cez GFC a do komentára mi napíšte, pod akým menom ho sledujete (povinné). Emailovú adresu mi písať nemusíte, víťazka sa mi do 5 dní musí ozvať sama, inak žrebujem náhradníčku. 
2. Ak sledujete môj blog na FB (TU), môžete si pripísať ďalší  komentár
3.Ak budete verejne zdieľať Giveaway,  môžete pridať ďalší komentár s odkazom, kde ste GA zdieľali  - komentáre píšte zvlášť, číslujú sa automaticky
4. Zapojiť sa môžete zo SR a z ČR
5. GA trvá od 03.01.2016 do 25.01.2016 vrátane, potom vyžrebujem víťaza
6. Žrebujem cez random.org












V balíčku nájdete:
  • Dermacol Black Sensation ceruzku
  • Špirálu MOJE
  • modré ozdoby na nechty
  • štetec na nechty
  • metalickú očnú linku
  • krém na ruky
  • Beyoncé Rise
  • Dermacol hruškový sprchový gél
Držím palce :)




You Might Also Like

133 Vaše komentáre

  1. Tak to se musím zapojit.
    GFC: Michaela Barthová
    Mail: siraelx@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. FB: O všem? Ovšem
    Mail: siraelxy@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. https://www.facebook.com/O-v%C5%A1em-Ov%C5%A1em-1526179571007862/
    Sdílím....
    Mail: siraelxy@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Šťastný nový rok ti prajem, Lucka. Nech je ešte lepší ako ten predchádzajúci. :)
    GFC: Lenka Ďurčeková

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Prajem ti všetko len to dobré v novom roku:)
    GFC: vaja vaja

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásná giveaway, nedá mi se nezapojit! :-) Sleduji tě přes GFC pod jménem Klára Komrsová

    OdpovedaťOdstrániť
  7. A nic mi neunikne ani na FB, také sleduji pod jménem Klára Komrsová

    OdpovedaťOdstrániť
  8. sleduji na gfc jako caty.
    a na fb jako Linda Kolářová.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. sleduji na gfc jako caty.
    a na fb jako Linda Kolářová.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Oooooo °°. Vidím tam riasenku Moje :D to sa oplatí súťažiť! ^^ GFC: Sima

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Na FB ma nájdeš pod menom Sima Bellová :P

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Paráda, sledujem cez GFC ako Nat. Maj sa kránse :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. a zdieľané tu - https://www.facebook.com/marta.holla.9

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Sdílím - https://plus.google.com/u/0/114038359467541295997/posts/FssFUcRCkKT

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj
    nádherná Giveaway. Moc děkujeme <3 :)
    GFC : KačaVal

    OdpovedaťOdstrániť
  16. https://www.facebook.com/profile.php?id=100010271800547

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Opět ceny k zulíbání :) GFC: Patricie Houžvová

    OdpovedaťOdstrániť
  18. A sdíleno tady: https://www.facebook.com/diaryofagirlythingss/posts/1540054942980682 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Sledujem Ťa na FB: Miriama Rusinová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. GFC Markéta Králová
    macu@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. No to mi neda se nezapojit... Moc pekne ceny...
    GFC Ve Mu

    OdpovedaťOdstrániť
  23. A sleduji i na FB..
    Veronika Muniková

    OdpovedaťOdstrániť
  24. páni to se mi fakt líbí..... ale nemám fb a nevím jak soutěžit...... mám ale gmail Marta Brhelová

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC: Lenka Koubová
    koubovalenka8@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. FB: Lenka Koubová
    koubovalenka8@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. GFC- Radka úžasňáková
    super giweaway! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. gfc: jay
    juliapavlikova2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. https://plus.google.com/109555504271134080726/posts/e2xnCm964hS zdieľam
    juliapavlikova2@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. fb: júlia pavlíková
    juliapavlikova2@gmail.com

    zas a znovu si vybrala skvelé produkty, milujem hlavne sprcháče od dermacolu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Sleduji jako Lenca.
    Ceny jsou úžasné, hlavně ten hruskovy sprchac.

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Sleduji i přes fcb jako Lenka Klimova.

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Super soutěž :)
    Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Bohatá giveaway! Ano velmi to uteklo :)
    GFC-Rozálie Metelková :)

    OdpovedaťOdstrániť
  35. FB- Rose Metelková :)
    GFC- Rozálie Metelková :)

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  36. GFC Nika Kubalová
    veľmi krásne ceny ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. https://plus.google.com/101780040758353252076/posts/HpVQfjVktrN :) zdielam

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Přes GFC sleduju jako Iveta Skutková

    OdpovedaťOdstrániť
  39. gfc: Eva H., eva.hrabalova@atlas.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  40. zdielanie: https://plus.google.com/u/0/105063424825172648001/posts

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Prajem šťastný nový rok :)
    Sledujem cez GFC ako ERiKa *

    OdpovedaťOdstrániť
  42. GFC: Amaemi Amaen
    ( https://plus.google.com/114609798157472135157/posts/aRAPvfSWBcc )

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Krásná giveaway, děkujeme! :-)
    GFC: Swea Wialt

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Gfc: marilyn Molnárová
    Fb : merii monroe
    Mail : marilynmolnarova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Na FB sledujem ako Zuzana Čechvalová

    OdpovedaťOdstrániť
  46. GFC A FB: Marcela Čonková
    Krémy od Avonu sú super ja som si ich v poslednom čase veľmi obľúbila a super hydratujú.

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Sledujem Vás Na GFC ako jemica540., na FB ako Veronika Baluchová :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Sledujem Vás na GFC pod menom Laura Tkáčová

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Sledujem Vás aj na Facebooku, meno Laura Tkáčová

    OdpovedaťOdstrániť
  50. sutaž na Facebooku aj zdielam, tiež pod menom Laura Tkáčová

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Zdielam
    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10205134729944252&id=1124596116

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Zdielam na Facebooku pod menom Iveta Tkáčová

    OdpovedaťOdstrániť
  53. GFC Kateřina Výmolová
    vymolovak@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  54. https://www.facebook.com/Giveaway-SKCZ-723421241025612/
    zdielam tu

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Krásná giveway :)
    GFC:Andrea Lekesova
    andrea.lekesova@sezanm.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  56. FB: Andrea Lekesova
    andrea.lekesova@sezanm.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Krásná giveway :)
    GFC:Andrea Lekesova
    andrea.lekesova@sezanm.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Ďalšia skvelá giveaway, dávaš si na tom každý mesiac fakt záležať. :)
    GFC: Rowena

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Sledujem aj na FB: Naty Rowena Ma... (trochu nerada si zverejňujem priezvisko, ale FB to už dohľadá)

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe