Aprílová Giveaway :)

14:13

S novým mesiacom je tu aj nová súťaž :)

Podmienky:
1. Sledujte môj blog cez GFC a do komentára mi napíšte, pod akým menom ho sledujete (povinné). Emailovú adresu mi písať nemusíte, víťazka sa mi do 5 dní musí ozvať sama, inak žrebujem náhradníčku. 
2. Ak sledujete môj blog na FB (TU), môžete si pripísať ďalší  komentár
3.Ak budete verejne zdieľať Giveaway,  môžete pridať ďalší komentár s odkazom, kde ste GA zdieľali  - komentáre píšte zvlášť, číslujú sa automaticky
4. Zapojiť sa môžete zo SR a z ČR
5. GA trvá od 09.04.2016 do 29.04.2016 vrátane, potom vyžrebujem víťaza
6. Žrebujem cez random.org










V balíčku nájdete :)

  • Sébium Global
  • Sébium masku
  • peňaženku 
  • špirálu Dermacol
  • ceruzku na oči
  • prsteň
Držím palce :)

You Might Also Like

79 Vaše komentáre

  1. FB Miška Pavlíková

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. https://plus.google.com/101780040758353252076/posts/dL3mHmSoU9c zdielam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvělá soutěž! :)
    Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná soutěž, sleduji, jako Erika Uchytilová.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sledujem aj cez FB: Lenka Lenuška Merková

    OdpovedaťOdstrániť
  6. A rovnako sledujem aj FB ako Ľúbezná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Zdieľam na FB ako Veronika Baluchová, na GFC ako jemica540, môj email: Veronikanovotnabaluchova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Štedrá súťaž :) Sledujem cez GFC ako Nat.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC: Macka
    PS: sutazim iba o masku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super suťaž:))
    GFC:Lucia Pentíková

    OdpovedaťOdstrániť
  11. GFC: Mižu Havlikova
    FB: Mišél Miška Havlíčková :P :P

    OdpovedaťOdstrániť
  12. sledujem na FB ako Sima Bellová :P

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Opět zkusím své štěstí :)
    GFC: Patricie Houžvová

    OdpovedaťOdstrániť
  14. zdieľam na svojom FB :) https://www.facebook.com/sima.bellova

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásná giveaway a ten prsten ♥
    GFC: Andrea Lekešová

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe