Vyhlásenie marcovej giveaway :)

13:44

Milujem soboty :) 
Konečne si trochu vydýchnem a stihnem to,
na čo cez týždeň nie je času. Niekedy po práci padnem
do postele a nepohnem sa, kým nemusím.
V sobotu je ale všetko inak
a dnes vám prinášam výsledky giveaway :)

zdroj



   


Zuzka, gratulujem, prosím, pošli mi adresu :)
Ak sa víťazka neozve do 5 dní, 
žrebujem náhradníčku.:)
Keď sa zapájate do súťaže, skontrolujte si,
či blog určite sledujete cez GFC verejne.
Dnes som totiž žrebovala dievča, ktoré som tam nenašla,
preto som musela žrebovať zasa. 

A na apríl mám už balíček pripravený, čoskoro 
sa objaví na blogu :)

You Might Also Like

6 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe