Narodeninová giveaway :)

12:17

V septembri to boli tri krásne roky, čo som začala blogovať. Tento rok som si v septembri dopriala nádherných 18 dní dovolenky a k narodeninovej súťaži som sa dostala až teraz. Dúfam, že balíček urobí jednej z vás veľkú radosť :)
Podmienky:
1. Sledujte môj blog cez GFC a do komentára mi napíšte, pod akým menom ho sledujete (povinné). Emailovú adresu mi písať nemusíte, víťazka sa mi do 5 dní musí ozvať sama, inak žrebujem náhradníčku. 
2. Ak sledujete môj blog na FB (TU), môžete si pripísať ďalší  komentár
3.Ak budete verejne zdieľať Giveaway,  môžete pridať ďalší komentár s odkazom, kde ste GA zdieľali  - komentáre píšte zvlášť, číslujú sa automaticky. 
4. Zapojiť sa môžete zo SR a z ČR
5. GA trvá od 01.10.2016 do 25.10.2016 vrátane, potom vyžrebujem víťaza
6. Žrebujem cez random.org












V balíčku nájdete:
  • pleťové sérum Anew
  • 3 laky Orly (trblietavý, farebné)
  • Soaphoria Carbone mydlo
  • Dermacol farebná riasenka
  • pleťový krém s ružou
  • peňaženka
  • bižutéria

Držím palce :)


You Might Also Like

57 Vaše komentáre

  1. Tvoj blog som objavila iba pred pár dňami, ale skúsim šťastie :) GFC: Simona

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A mas aj zdielanicko odomna :-) :-) https://m.facebook.com/janka.buckova.5

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zdieľané :https://www.facebook.com/marta.holla.9

    OdpovedaťOdstrániť
  4. https://www.facebook.com/Giveaway-SKCZ-723421241025612/?ref=bookmarks
    zdielam tu

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fb : Viktória Bobríková ( + verejne zdieľam na fb)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahojky...

    Tebe sleduji uz dlouho a musim rici, ze tvoje giveaway jsou vyhlasene...Vzdy muzeme soutezit o velmi krasne, kvalitni a luxusni vecicky...

    Me tentokrat zaujala velmi penezenka, kterou ja potrebuji uz jako sul A nemuzu si vybrat... Tady bych to mela jednodussi, vybrala jsi za me..
    Cerny lak na nehty je uzasny, nebojim se nosit tuhle barvicku a u nas v praci vzdy zaboduji...

    Jinak samozrejme gratuluji k tak uctihodnemu cislu, 3 roky jsou opravdu krasna doba a preji at ti to vydrzi jeste alespon dalsich 30 let...
    Stale nove a nove odberatelky a hlavne spoustu nametu na clanky...

    GFC: Ve Mu
    FB: Veronika Muniková
    v.e.r.d.a@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe