Dokonalý odličovač

19:22

Odličovačov miniem veľmi veľa. Pri dennom líčení to nie je nič prekvapujúce. Do práce sa maľujem vždy, som spokojnejšia, keď vidím v zrkadle zakryté všetky nedostatky. Už pár razy som mala odličovač, ktorý za veľa nestál. Niektoré som aj vyhodila, lebo ma rozplakali. Po odličovacej emulzii od Manufacury som poškuľovala už dlho. Pri poslednej návšteve Trenčína som nakoniec neodolala a rozhodla som sa kúpiť si ju. Nuž, urobila som jedno veľmi dobré rozhodnutie.











O jemnej olejovej odličovacej emulzii si môžete prečítať:

       "Jemný dvojfázový odličovač pleti i očí s funkciou ľahkého čistiaceho oleja a tonika si rýchlo zamilujete. Po pretrepaní sa v produkte spoja obe časti - odličovací olej obsahujúci prírodné emolienty a vodná fáza s aktívnymi látkami - upokojujúcim panthenolom, hydratačnou kyselinou mliečnou a regeneračným výťažkom z morských rias. Len niekoľkými ťahmi tak rýchlo a pohodlne z pleti odstránite vodeodolný make-up a riasenku, pot, prach a ďalšie nečistoty a zanecháte pleť dokonale čistú, jemnú a starostlivo hydratovanú. Bez parfumácie, vhodný pre všetky typy pleti, obzvlášť pre citlivú."

Manufactura je na trhu už pekných pár rokov. Vždy, keď sme sa v Nitre motali po obchodnom centre, sledovala som, aké krásne veci majú vo výklade. Väčšinou to končilo len pri obdivovaní, lebo ako študent som mala hlbšie do vrecka a väčšina peniažkov išla do kníh, ktoré nakupujem stále veľmi preveľmi rada. Asi aj preto si teraz občas urobím nečakane radosť a kúpim si niečo, čo až tak veľmi nepotrebujem, ale chcem :) Odličovacia emulzia je v peknom trochu trojuholníkovom obale a vidno, že obsahuje aj olejovú zložku. Nie je farebne výrazná, keď ju pomiešate, tiež to nie je veľmi vidno. Je takmer bez vône, zanecháva len akýsi sladší závan, ale pri odličovaní mi to neprekáža. Nie je veľmi mastná, preto ju pokojne používam aj na moju zmiešanú pleť. A rovno bez okolkov môžem povedať, že je fantastický! Vlastne môžem s čistým svedomím povedať, že je jedným z najlepších, aké som mala.  Na oči je famózny. Dôsledne, rýchlo, ľahko, bez jedinej slzy a podráždenia odstráni ako vodeodolnú ceruzku, tak aj riasenku a linku. Odličovanie sa stalo krátkym a pomerne príjemným rituálom, Bez ohľadu na to, či je to neskoro v noci a nič sa mi nechce. Už dlho si moje oči neužívali taký komfort a pohodu bez podráždenia. Na pleť je rovnako vynikajúci. Nielenže pleť odlíči, ale aj ju upokojuje, jemne čistí a hydratuje. Neostáva červená a ten pocit ľahkosti je na nezaplatenie. Kúpu neľutujem a určite si ho pri najbližšej návšteve Trenčína alebo  Nitry kúpim zasa.

Plusy:
  • pekný obal
  • bez výraznejšej parfumácie
  • na pleť i oči
  • netestované na zvieratách
  • oči odličuje rýchlo, ľahko, bez začervenania a slzenia
  • na pleť je super, nedráždi, čistí a zjemňuje
Mínusy:
  • nenašla som
Odličovacia emulzia stojí 7,20, má 160 ml a kúpite ju v kamenej predajni alebo v eshope www.manufactura.sk.


Čo z Manufactury ste vyskúšali? :) 

You Might Also Like

4 Vaše komentáre

  1. Od Manufaktury jsem pár produktů měla a vyhovovaly mi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zajtra idem do Manufaktury nakúpiť nejaké darčeky, tak možno aj to skončí v mojom košíku :-)

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to vynikajúci produkt, už mám druhý kúpený :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe