Vianočná Giveaway :)

15:22

Mám pocit, že tento mesiac nič nestíham.
Súťaž tu mala byť už dávno, ale stále som v práci,
doma sa zvianočnieva a treba upratať,
nakúpiť, napiecť. Dnes som si ale konečne sadla k počítaču,
aby som vám priniesla vianočnú súťaž :)

Podmienky:
1. Sledujte môj blog cez GFC a do komentára mi napíšte, pod akým menom ho sledujete (povinné). Emailovú adresu mi písať nemusíte, víťazka sa mi do 5 dní musí ozvať sama, inak žrebujem náhradníčku. 
2. Ak sledujete môj blog na FB (TU), môžete si pripísať ďalší  komentár
3.Ak budete verejne zdieľať Giveaway,  môžete pridať ďalší komentár s odkazom, kde ste GA zdieľali  - komentáre píšte zvlášť, číslujú sa automaticky. 
4. Zapojiť sa môžete zo SR a z ČR
5. GA trvá od 11.12.2016 do 25.12.2016 vrátane, potom vyžrebujem víťaza
6. Žrebujem cez random.org



V balíčku nájdete:

Dámsky parfum

Micelárna voda od Biodermy

Peeling od Ziaja


Lak na nechty Makeup Revolution
Matný lak Golden Rose
Mini lak OPI

Pemza 
Mlieko Dermacol



Peňaženka

Kniha

Kabelka


Držím palce :)

You Might Also Like

68 Vaše komentáre

  1. Veľmi pekné ceny. :) A držím prsty, nech do Vianoc všetko stihneš a stráviš ich v pokoji s rodinkou. :)
    GFC: Lenka Ďurčeková

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC: Peťuška
    krásne ceny si vybrala... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. FB: Peťuška Reichlová

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC: Dendy
    denisa.sebestova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. FB: Denisa Šebestová
    denisa.sebestova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC: Nechvatalova9
    FB: Lenka Nechvátalová
    E-mail: Nechvatalova9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvelá súťaž! Zaujal ma hlavne peeling od Ziaji a knižka
    Sledujem GFC ako Ľúbezná Ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zdieľam tu: https://www.facebook.com/lubezna2/posts/930461897086178?pnref=story

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC Aneta Plestilova NettyVanity :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvělá soutěž :)
    Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. zdielam tuto
    https://www.facebook.com/Giveaway-SKCZ-723421241025612/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Gfc Katarína Sládečková
    fb Katka Katalin
    Sladeckova219@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Zdieľam: https://plus.google.com/u/0/109773127882356961977

    OdpovedaťOdstrániť
  14. FB Lenka Klimova
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. super giveaway :)
    sledujem už dlhie pod tymto menom

    OdpovedaťOdstrániť
  16. a na fb tak isto dlhie pod menom Lucia Kvaššayová

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Zdieľam tu:
    https://twitter.com/LucyWayne/status/810547043731181569

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Krásná GA jako vždy ;)
    GFC: Aileen A

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Krásná soutěž! Moc bych si přála vyhrát, protože je tam spousta mých oblíbených produktů.
    Alyssana Alyss (alyssana.blog.ja@gmail.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. https://www.facebook.com/profile.php?id=100012197647160

    OdpovedaťOdstrániť
  21. A na facebooku som pod menom Majka Luniová

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ahojky...

    Ja sleduji dlouho a rada se ucastnim tvych vyhlasenych soutezi...

    Musim se priznat, ze i kdyz byl vcera stedry den, penezenku jsem pod stromeckem nenasla... I kdyz jsem to roztrubovala vsude mozne...
    A i takova obycejna vec, jako je pemza by mi udelala radost, jelikoz to je u nas nedostatkove zbozi..

    A do Noveho roku preji domaci pohodu, more zdravi a kolem tebe jen prijemne lidi...

    Veronika♥

    GFC: Ve Mu
    FB: Veronika Muniková
    v.e.r.d.a@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. GFC: Ve Mu
    FB: Veronika Muniková
    v.e.r.d.a@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe