Moja narodeninová giveaway :)

12:29

Dnes mám narodeniny :) A tak som sa rozhodla, že jednej z vás urobí balíček dekoratívnej kozmetiky radosť :)

Podmienky:
1. Sledujte môj blog cez GFC a do komentára mi napíšte, pod akým menom ho sledujete (povinné). Emailovú adresu mi písať nemusíte, víťazka sa mi do 5 dní musí ozvať sama, inak žrebujem náhradníčku. 
2. Ak sledujete môj blog na FB (TU), môžete si pripísať ďalší  komentár
3.Ak budete verejne zdieľať Giveaway,  môžete pridať ďalší komentár s odkazom, kde ste GA zdieľali
4. Ak ma sledujete na Instagrame (TU)  - môžete si pripísať ďalší komentár, komentáre píšte zvlášť, číslujú sa automaticky. 
5. Zapojiť sa môžete zo SR a z ČR
6. GA trvá od 25.02.2017 do 20.03.2017 vrátane, potom vyžrebujem víťaza
7. Žrebujem cez random.org




Farba na pery Dermacol

Tieň a linka 2 v 1

Biela kajalová ceruzka

Ceruzka na oči

Riasenka Avon

Trblietavý púder v štetci :)

Neónové laky

Make up na telo

Dermacol Make up

Kozmetická taštička

Držím palce :)

You Might Also Like

57 Vaše komentáre

  1. GFC Jana Nováková. philosoraptorka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. všetko najlepšie k narodeninám, veľa šťastia, zdravia, lásky a úspechov, či už v normálnom svete alebo tomto blogerskom! :)
    gfc: jay

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC: Kristýna Grofová
    FB: Kristýna Grofová
    e-mail: Kikina278@seznam.cz
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC: Karolína Brázdilová
    email: karolbrazdilova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC - Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krasne narodeniny, vsetko najlepsie :-)
    FB: July Velkova

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Všetko najlepšie! :) Super súťaž, produkty vyzerajú veľmi dobre :)
    Sledujem GFC ako Ľúbezná Ľúbezná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zdieľam na FB tu: https://www.facebook.com/lubezna2/posts/978681295597571?pnref=story

    OdpovedaťOdstrániť
  9. A nakoniec sledujem aj instagram ako lubezna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. A aj zdielam na fb pod- Janka Mancovičová

    OdpovedaťOdstrániť
  11. ahoj gfc tento ucet , som sa vcera premenovavala a tusim to je stale nikola benková

    OdpovedaťOdstrániť
  12. zdielam tu
    https://www.facebook.com/Giveaway-SKCZ-723421241025612/

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe