Vyhlásenie mojej narodeninovej giveaway :)

16:13

Posledné dni som bola viac preč ako doma, k počítaču som sa takmer nedostala :) Užila som si ale krásny deň v Dolnej Krupej, kde som si bola pozrieť kaštieľ a ďalšie divy tejto obce, včera sme sa s Riškom túlala a dnes som si povedala, že je konečne čas niekomu urobiť radosť a vyhlásiť giveaway :) I keď dnes vyhrá len jedna, verím, že vás poteší informácia o tom, že už čoskoro sa na blogu objaví ďalšia súťaž o krásny balíček nielen dekoratívnej kozmetiky.

zdroj





Komentár č.51 má Tess, ktorej gratulujem :)
Prosím, ozvi sa mi do piatka, inak budem žrebovať náhradníčku :)


You Might Also Like

1 Vaše komentáre

  1. Ďakujem za skvelú správu, hneď je deň krajší. Veľmi sa teším.

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe