Najdokonalejšia melónová vôňa, part 2

17:21

O mojom dokonalom melónovom telovom peelingu ste si už mohli prečítať. Veľmi sme sa skamarátili a pomaly, ale isto mi dochádza. Mám len dve možnosti - buď si kúpim opäť melónový, ktorý vonia ako sladučký pelendrek, alebo vyskúšam ten hroznovo limetkový, ktorý ma tiež veľmi láka, pretože sprchový gél hrozno limetka je jeden z najvoňavejších na svete. No dobre, možno len v tom mojom kozmetickom svete. Spolu s peelingom som dostala aj telový krém. Tiež vonia ako melón. Takže ho tiež zbožňujem.








O telovom kréme si môžete prečítať:

   "Použitie: Vhodný pre všetky typy pokožky. Bohatý telový krém so sladkou vôňou vodného melónu zjemňuje a zvláčňuje pokožku, zanecháva ju sviežo prevoňanú a povzbudzuje myseľ. Extrakt z melónu pokožku hydratuje a podporuje jej regeneráciu."

Keďže toto nebol môj prvý Aroma Ritual krém, vedela som, že sa mám na čo tešiť :) Hravý a farebne optimistický (alebo optimisticky farebný?) obal ukrýva najskôr alobalový vrchnák, ktorý neznášam. Už nie raz som sa na ňom dosť nepekne porezala ( raz darmo, šikovným patrí svet), preto ho hneď zahadzujem preč. Pekný ružový krém ešte krajšie vonia. Melónovo. Ako leto. Lebo ako som už spomenula v článku o telovom peelingu, melón patrí k letu. Ako slnko, teplo, voda a ten bezstarostný úsmev, pretože všetko je o niečo krajšie. Peeling mi voňal trošku intenzívnejšie, krém je jemnejší, ale stále sladko melónový (alebo melónovo sladký?) a keď sa nakrémujem po použití peelingu, pokožka je pekne prevoňaná na dlhšiu dobu. Je ľahučký, nemastný, rýchlo sa vsiakne do pokožky a nezanecháva ju mastnú ani lepkavú. Pekne ju hydratuje, vyživuje, zanecháva ju hodvábne jemnú a voňavú. Jediným mínusom je zloženie.

Plusy:

  • pekný obal
  • príjemná melónová vôňa
  • dobrá konzistencia, je hustejšie , ale ľahké, nemastné, rýchlo sa vsiakne do pokožky a nezanecháva ju mastnú ani lepkavú
  • pokožku hydratuje, zjemňuje a krásne prevonia
Mínusy:
  • zloženie





Telové krém belgická čokoláda s pomarančom ma zaujal  - táto kombinácia znela sladko a lákavo! Kúpila som si ho už dávnejšie v eshope a aj ma to potom zamrzelo. Pretože mi vôbec nevonia. Nepripomína mi čokoládu, len nejakú divnú zmes vôní a úplne som sa tešila, keď som ho rýchlo minula. Myslím, že toto bola jediná kombinácia Aroma Ritual, ktorá mi nevoňala.

Telové krémy zoženiete v drogérii a určite si vyberiete svoju vôňu :)

Ktorá vôňa Aroma Ritual je vám blízka?

You Might Also Like

8 Vaše komentáre

  1. Laka me take prave budto meloun nebo hrozny s limetkou :-) Pomeranc s belgickou cokoladou jsem mela jako sprchac, ze zacatku mi vonel ale pozdeji uz moc ne :-) Ted nedavno jsem koukala na FB strankach Dermacolu, ze uvedli nejake dve nove vune, tak jsem na ne zvedava :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie nové vône som zaregistrovala aj ja, musím sa po nich pozrieť :)

      Odstrániť
  2. Mala by som navrh, aby si vo svojich recenziach pisala aj co konkretne nie je v zlozeni dobre. Nie kazdy zlozeniu rozumie, takze by to urcite obohatilo Tvoje recenzie, kedze casto uvadzas zlozenie ako minus vyrobku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď na to nezabudnem, môžem to tak robiť :)

      Odstrániť
  3. Ten melounový musím vyzkoušet!:-)
    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát úžasné sérum na řasy určené pro zhuštění, prodloužení a větší objem řas :-).

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe