Dá sa zbaviť čiernych bodiek? Dá!

17:01

Leto prišlo v plnej paráde a prinieslo aj parádne teploty. Pomaly, ale isto sa blížia malé trópy a v tomto počasí odhadzujem make up čo najďalej. Iste, občas sú situácie, kedy ho treba, ale tých je v lete ozaj pomenej. Kedysi, a nebolo to tak dávno, som bez make upu nešla ani na krok, lebo moja pleť stále potrebovala zakryť nedostatky. Akné, fliačiky, čierny bodky - to všetko zdobilo moju tvár a ja som z toho bola veľmi nešťastná. Dnes, po rokoch, ukazujem svetu pleť bez líčidiel s radosťou a hrdosťou. Nie je dokonalá, no vyzerá omnoho lepšie a sama sebe sa páčim. Bola to dlhá cesta, naučiť sa mať rád sám seba, ale stála za to. S dobrou kozmetikou je to všetko o niečo ľahšie.  Aktívna čistiaca pena Holika Holika Pig Nose Clear mi veľmi pomáha v boji s čiernymi bodkami a pleť po nej rozkvitá.


Aktívna čistiaca pena Holika Holika Pig Nose Clear

Aktívna čistiaca pena

 Aktívna čistiaca pena Holika Holika Pig Nose Clear

So značkou Holika Holika to mám ako na hojdačke. Niekedy ma nadchne tak, že neverím vlastným očiam a inokedy ma sklame tak, že už nemám chuť experimentovať s ňou. Dnes to bude ten prvý prípad, pretože  Aktívna čistiaca pena Holika Holika Pig Nose Clear je poklad pre všetkých, ktorých trápi zmiešaná pleť so sklonom k akné a k čiernym bodkám. Pleť čistím dva razy denne a tento čistič som si zamilovala po prvom použití. 

Tuba obsahuje 150 ml aktívnej čistiacej peny a je rozkošná, plastová a farebná. Holika Holika má pekné a pútavé obaly, v eshope upúta práve svojím vzhľadom a musím potom kliknúť a dozvedieť sa viac. Vonia pekne a sladko, nijak špecificky, no vďaka vôni sa teším na každé použitie. Konzistencia je taká krémová, nepovedali by ste, že penová, ale to je len do okamihu, kým nepridáte vodu. Potom vznikne bohatá pena, ktorá sa postará o zdravú a krásnu pleť. Len dajte pozor, aby sa vám nedostala do očí, tam teda parádne štípe.

Keď som si túto penu kupovala, nečakala som od nej žiadne zázraky. Totiž, nechápte ma zle, ale dovtedy som nemala čistiacu penu, ktorá by výrazne bojovala s čiernymi bodkami, na to som mala pleťové peelingy, masky alebo náplasti na nos (najlepšie som dlho kupovala na Aliexpresse, ale tam som už nebola mesiace). Potom som však objavila ultrazvukovú čistiacu špachtľu (prečítať si o nej môžete v tomto článku) a keď som si pridala aj takúto čistiacu penu, nestačila som sa čudovať.

Použitie je veľmi jednoduché. Vytlačíte si trochu aktívnej čistiacej peny Holika Holika do vlhkých dlaní a vytvoríte penu, ktorú nanesiete na pleť a môžete použiť sonickú kefku alebo obyčajnú kefku na čistenie pleti. Odporúčam tú sonickú, dajú sa kúpiť aj rôzne lacnejšie alternatívy a urobia super prácu. Pena na pleti neštípe, nedráždi ju a rovnako tak ju ani nevysušuje. Používanie je príjemné, hneď po umytí cítite, že pleť ostala jemná, hebká a príjemná na dotyk. Veľmi dobre ju čistí, nečistoty akoby rozpúšťala a výrazne redukuje množstvo čiernych bodiek. Pleť je tak žiarivá, čistá, jemná a pôsobí sviežo a zjednotene. 

Plusy:
  • pekne vyzerá
  • veľké balenie, ktoré sa pomaly míňa
  • pekne vonia
  • dobrá konzistencia
  • pleť nedráždi, nevysušuje, nespôsobuje začervenanie
  • Aktívna čistiaca pena Holika Holika Pig Nose Clear viditeľne čistí pleť a odstraňuje čierne bodky, zanecháva ju hodvábne jemnú, hladkú, sviežu a zjednotenú
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v eshope Notino, kde som si našla ďalšiu čistiacu penu tejto značky a som zvedavá :)


Ako bojujete s čiernymi bodkami? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe