Zábal proti strednej celulitíde od Guam

9:17

Keď som si začala kupovať kozmetiku Guam, vedela som, že neostanem len pri jednom produkte. Začala som zábalom na ťažkú celulitídu, ktorý mi odporučili v eshope. Rada som si dala poradiť, lebo som mala pocit, že môj boj s celulitídou je márny a po dlhej dobe nevidím žiadne zlepšenie. Zábal proti ťažkej celulitíde som minula do poslednej kvapky, lebo som si všimla zoštíhlenie a spevnenie pokožky. Preto som neváhala, omrkla som stránku a vybrala som sa na ďalší nákup. Tento raz padla voľba na zábal proti strednej celulitíde od Guam.


Zábal proti strednej celulitíde od Guam zloženie

Zábal proti strednej celulitíde od Guam

Zábal proti celulitíde

 Zábal proti strednej celulitíde od Guam

Hoci sa obávam toho, že nikdy nedocielim vytúženú pokožku bez celulitídy, Guam mi veľmi pomohol cítiť sa lepšie a vyzerať vo svojich očiach krajšie. Ono keď s nejakým problémom žijete naozaj dlhé roky, zmierite sa s ním, ale neprestanete túžiť po tom, aby sa to aspoň trochu zlepšilo. Vždy som mala nejaký mindrák, či akné, či strie, či celulitída. Vždy sa niečo našlo a ja som kúsok po kúsku išla za zlepšením. Niečo sa podarilo, niečo menej. Zábal proti strednej celulitíde od Guam patrí ku kozmetike, ktorá účinkuje a používa sa jednoducho. 

Opäť je to ten typ balenia, ktoré sa dá kúpiť ako pol kilové alebo kilové. Tak nejak automaticky siaham po tom väčšom a nielenže ušetrím, ale dlhšie nemusím na nákup. Plastový obal je väčší, šikovný a pokojne ho potom môžete použiť na ukladanie nejakých drobností. Nedokážem presne odhadnúť, ako dlho vydrží, lebo niekedy ho dokážem používať každý deň, niekedy každý druhý. Občas aj len dva razy týždenne, lebo mi to časovo nevychádza.

Jeho vôňa je už typicky guamovská, taká zelená s nádychom sviežosti. Nedokážem ju stále nijak bližšie špecifikovať, ale už by som ju spoznala aj so zatvorenými očami :) Konzistencia je redšia a taká klasická bahnovitá. Dobre sa aplikuje rukami (odporúčam nanášať v rukavičkách, inak môže trošku sčervenieť pokožka na rukách a na zápästí aj štípať). Je to rýchle a potrebujete ešte potravinovú fóliu, aby ste sa do nej na maximálne 45 minút zabalili.

Zábal na ťažkú celulitídu štípal podstatne viac. Tento síce hreje, ale menej a je to príjemné. Pokožka sčervenie, mierne brní, rozlieva sa ňou teplo. Ten pocit mám rada, úplne cítite, ako tá pokožka pracuje a mení sa. Oplachujem ho vo vlažnej a studenej vode, lebo tá teplá ešte znásobuje pocity pálenia a nie je mi to veľmi príjemné. Potom už len nanášam gél alebo krém proti celulitíde a môžem ísť spokojne spať.

Výsledkom pravidelného používania tohto zábalu sú štíhlejšie stehná a zadok. Pokožka je pevnejšia, pružnejšia a omnoho jemnejšia na dotyk. Celkovo možno povedať. že vyzerá lepšie. Celulitída je menej viditeľná, priehlbinky na pokožke nenápadnejšie a dojem je tak výborný. Odkedy používam zábaly a krémy Guam, zmizli mi asi 4 centimetre z obvodu stehien (toto je druhý zábal, ktorý mám) a pokračujem v tomto trende :) Osvojila som si niekoľko super tipov na skrášlenie pokožky a som milo prekvapená, ako to ide. Nie ľahko, ale ide. 

Plusy:
  • dve rôzne veľké balenia
  • šikovný obal
  • zaujímavo vonia
  • dobrá konzistencia
  • ľahká aplikácia
  • po použití sa dostaví príjemný hrejivý pocit, ale môže prísť aj jemné pálenie alebo brnenie
  • pokožka je pevnejšia, pružnejšia a jemnejšia, redukuje prejavy celulitídy a zoštíhľuje stehná
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v eshope Deadia, kde stojí 81,90 eur. Odporúčam počkať si na nejaký zľavový kód, vtedy si za ušetrené eurá kúpim niečo nové, čo som ešte nemala :)


Zvyknete používať telové zábaly? 

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe