Náplasti na akné od COSRX

16:38

Život so zmiešanou pleťou so sklonom k akné je ako na horskej dráhe. S dokonalou starostlivosťou je krásna a zdravá, no občas sa objavia okamihy, kedy sa objavia neželané vyrážky. U mňa ich najčastejšie spôsobuje stres, PMS alebo histamínová intolerancia, ale tiež nedostatok spánku a veľmi zriedka nevhodne zvolená kozmetika. Kedysi som prepadla pri pohľade do zrkadla panike, dnes mám pomocníkov, ktorí s neželanými vyrážkami zatočia niekedy aj v priebehu noci. Náplasti na akné sú fenomenálny vynález a už som vyskúšala tri alebo štyri značky. K mojim favoritom zatiaľ patria tie od COSRX. 


COSRX Acne Pimple Master Patch náplasti na akné

COSRX Acne Pimple Master Patch

COSRX Acne Pimple Master Patch náplasti na akné

Objavila som ich len niekedy minulý rok a je mi ľúto, že som ich nevyskúšala skôr. Už mi rukami prešlo mnoho super vychýtavok, ktoré si našli stále miesto v mojej poličke a náplasti na akné k nim jednoznačne patria. Mám doma jedno otvorené a jedno nové balenie, lebo už si neviem predstaviť, že by sa mi minuli. Občas si ich vypýta aj Richard (slovami láska, dáš mi to oné na tvár?) a odporúčam ich, kade chodím. Dnes sa lepšie pozrieme na COSRX Acne Pimple Master Patch náplasti na akné, ktoré si ma získali okamžite a nedám na ne dopustiť. 

V obale nájdete 7mm x 10 náplastí, 10mm x 5 náplastí a 12mm x 9 náplastí. Vyberajú sa podľa veľkosti vyrážky, ale ruku na srdce, ku koncu už lepím len tie, ktoré mi ostali, aby som vždy minula celé balenie, než otvorím nové. Náplasti na akné sú vlastne silikónové pružné nálepky, ktoré obsahujú hydrokoloid. Keď ich prilepíte na vyrážky, jednak zabránite nutkaniu vytláčať ich a jednak z nich náplasť vytiahne všetko zlé. Ešte sa mi nestalo, aby mi podráždili pokožku, keď ich ráno odlepím, ani neviem, že som ich použila. Jediným znakom je, že krpatý nepriateľ zmizne. 

Náplasti COSRX Acne Pimple Master Patch sú skvelé v tom, že keď si ich nalepíte na pleť, takmer vôbec ich nie je vidno. Sú priehľadné a nenápadné, niekedy ich preto používam aj počas dňa, ak si to situácia vyžaduje. Ako používať náplasti na akné? Veľmi jednoducho. Na čistú a suchú pokožku nalepíte náplasť a necháte pôsobiť. Všeobecne sa odporúča odstrániť ich, keď zbelejú (vtedy viete, že z vyrážky vyťahujú hnis a veci podobné), prípadne po niekoľkých hodinách. Ja ich aplikujem pred spaním a ráno odstránim.

Prečo sú náplasti na akné poklad?:
  • v prvom rade postihnuté miesto veľmi dobre upokojujú, pomaly prestáva bolieť a prestanete na to myslieť
  • upokojujú podráždenie a zmierňujú začervenanie
  • v prípade menších vyrážok sú schopné zničiť ich z večera do rána, neostane po nich ani stopy. V prípade väčších vyrážok (mne pomohli aj na podkožné akné) je niekedy nutné použiť náplastí aj viac, ale výsledok za to stojí
  • keďže si vďaka náplastiam nebudete chcieť vyrážku vytláčať, nedostane sa tam žiadna infekcia a nehrozí ani riziko vzniku jazvičiek a červených fľakov
  • nebudem hovoriť o tom, že hojenie vyrážky za menej ako 24 hodín je ako zázrak, ktorý by potrebovalo moje pubertálne ja
  • netreba sa o nič ďalšie starať, po nalepení držia na mieste a nemusíte sa báť, že by ste ich ráno hľadali na vankúši

Ako som už nie raz spomenula (a ešte nie raz spomeniem), náplasti na akné je geniálny vynález a ten, kto za nimi stojí, by mal dostať medailu. Už nespočetne veľakrát mi zachránili pleť a mohla som vyraziť aj na dôležité stretnutia spokojná a pekná.

Kúpite ich v eshope Natureal (pre Piešťancov a okoloidúcich z okolia odporúčam osobný odber v kaviarni Norma, majú výbornú kávičku, chodíme tam pravidelne) a balenie s 24 náplasťami stojí 6,90 eur. 



Akú značku náplastí na akné preferujete? :) Ja som mala Neogen, COSRX a Purito, no rada by som skúsila aj ďalšie :) 





You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe