O dokonalom telovom peelingu

16:29

 Leto sa pomaly, ale isto blíži. Zo skrine som vybrala letné šaty, na chodbe mám tenisky a z poličky som si zvolila ľahší parfum s  vôňou kvetov a ovocia. Neviem sa dočkať, kedy prídu letné dni a po všetkých tých nekonečných útrapách vyrazíme na dovolenku. V apríli sa mi do rúk dostal jedinečný kúsok, ktorý vonia ako exotické diaľky a aspoň na chvíľku ma tak prenesie niekam veľmi, veľmi ďaleko. Telový peeling Océane od Laboratoires de Biarritz patrí k tomu najvoňavejšiemu, čo mám momentálne v kúpeľni. Pokožku rozmaznáva a ja sa neviem nabažiť jeho vône. Dokonca by som povedala, že patrí do mojej top trojky telových peelingov a siaha na prvé miesto. 


Telový peeling Océane od Laboratoires de Biarritz zloženie

Telový peeling Océane od Laboratoires de Biarritz

Telový peeling Océane od Laboratoires de Biarritz

Kto ma pozná, vie, že som taký malý peelingový maniak a peelingy mám doma asi na všetko. Telové a pleťové používam najčastejšie, do mojej beauty rutiny sa zaradili pred mnohými rokmi a dnes si to bez nich neviem ani predstaviť. Mám rada peelingy, ktoré sú trochu iné a niečím vynikajú. Tento vyniká hneď niekoľkokrát. Telový peeling Océane od Laboratoires de Biarritz možno na prvý pohľad nevyzerá ako on, vášho srdca šampión, no nenechajte sa oklamať jeho nenápadným vzhľadom. 

Telový peeling Océane je v jednoduchej bielo zlatej tube s objemom 200 ml. Pôsobí pomerne nenápadne a minimalisticky, možno by som ho v obchode aj prehliadla, ale to by bola veľká škoda. Je to jeden z najdokonalejších kúskov, aké sa mihli mojou poličkou a rozhodne ich málo nebolo. Obsahuje aktívne zložky získané z mora (hnedé morské riasy a Rock Samphire) a ako exfoliačné čiastočky sú kremičité mikroriasy a piesok vulkanického pôvodu. Žiadne mikroplasty, len dotyk prírody.  

Jeho vôňa vás dostane. Je neskutočne krásna a dlho som premýšľala nad tým, kde by som zohnala parfum s podobnou vôňou. Výrobca uvádza, že cítiť môžeme citrónovú kôru, exotické ovocie, kvet tiare a ylang ylang a na záver vanilku. Vzniká exotická vôňa, ktorá povýši kúpeľ na celkom inú úroveň a poteší telo i ducha. Konzistencia je na prvý pohľad hustejšia, ale pri kontakte s vodou sa peeling mení na akoby mlieko. Spolu s jemnučkými peelingovými čiastočkami sa postará o dokonale jemnú a hydratovanú pokožku.

Vyniká vôňou, zvláštnou konzistenciou a v neposlednom rade aj účinkami. Jemne, ale účinne odstraňuje odumreté kožné bunky, takže pokožka ostáva hodvábna a príjemná na dotyk. Vôbec ju nevysušuje, naopak, ostáva vyživená a spokojná. Pri pravidelnom používaní nezarastajú chĺpky, pokožka je jemná a lepšie sa bojuje s celulitídou. Ten pocit, keď ho použijete, je úžasný. No a potom, keď vidíte výsledky, to je na nezaplatenie. A rozmaznávať sa treba :)

Plusy:
  • šikovná plastová tuba, nezaberá veľa miesta
  • krásne vonia
  • zaujímavá konzistencia
  • jemné, ale účinné peelingové čiastočky
  • nevysušuje pokožku
  • pokožku zanecháva hodvábne jemnú a vyhladenú, odstraňuje odumreté kožné bunky, prispieva k zlepšeniu stavu celulitídy 
Mínusy:
  • žiadne, zbožňujem ho
Nájdete ho v eshope Bior, kde stojí 18,90 eur. 


Poznáte túto značku? Pre mňa bola novinkou, no rozhodne ma zaujala :)





You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe