16:27

Schminka mi pred pár týždňami poslala ďalší skvelý balíček plný farebných kúskov. Už som to niekoľkokrát spomínala, že táto značka ma neprestáva prekvapovať a mám v nej už niekoľko svojich obľúbencov. Keďže voľného času mám teraz máličko, veľmi rada si ho spríjemňujem peknými a voňavými vecami a tých má Schminka v ponuke až až :) A teraz sa poďme pozrieť, čo bolo v balíčku a čo mi urobilo naozaj radosť.


Luxusní olejový parfém PRETTY GIRL

olejový parfém PRETTY GIRL

Schminka Luxusný olejový parfum Pretty Girl

Milujem všetko voňavé a stále tvrdím, že krásnych parfumov nie je nikdy dosť (každý, kto videl moju kozmetickú poličku, to pochopí. Preto ma Luxusný olejový parfum Pretty Girl potešil, olejové parfumy sú príjemnou alternatívou k tým klasickým. Tento je výnimočný svojou jemnou ambrovou vôňou s tónmi moschusu, hrušky a vanilky. 

Hoci sa jedná o olejový parfum, nemusíte sa báť toho, že by ste mali mastnú pokožku. Aplikuje sa na pulzujúce body a po krátkej chvíli ani neviete, že ste ho použili. Teda, cítite len veľmi príjemnú vanilkovú vôňu, ktorá vydrží voňať niekoľko hodín. Potom ho stačí aplikovať znova :) Luxusný olejový parfum Pretty Girl dostanete v peknom vrecúšku a môžete ho nosiť úplne všade, lebo maličký flakónik schováte aj do malej kabelky a môžete ho použiť kdekoľvek budete. 

V ponuke je viacero vôní a pokiaľ nepoužívate klasické parfémy (napríklad kvôli alergii, podobnú má moja maminka), je to ideálna náhrada. Cena za  ml je 11,42 eur. 

 

Schminka Minerálny Ľahko Tónujúci Rozjasňujúci Púder "Lumini"

Schminka Minerálny Ľahko Tónujúci Rozjasňujúci Púder "Lumini" zloženie

Tónujúci Rozjasňujúci Púder

Schminka Minerálny Ľahko Tónujúci Rozjasňujúci Púder "Lumini"

Klasický plastový obal je bez zrkadielka, ale nie je to problém. Vrchnáčik dobre drží, takže ho môžete so sebou nosiť aj v kozmetickej taštičke. Keď sa pozriete na Minerálny Ľahko Tónujúci Rozjasňujúci Púder "Lumini", poviete si, že hrá farbami a pôsobí veľmi optimisticky. Pleť dostane ľahký trblietavý nádych, trblietky odrážajú svetlo a vďaka tomu je líčenie žiarivé a elegantné. Ako majiteľka zmiešanej pleti ho aplikujem na líčka, pod obočie, prípadne na nos. Ľahko sa aplikuje a je zapekaný, takže sa nepráši ani neopadáva zo štetca. Jeho cena je 7,47 eur a hodí sa ku každému líčeniu.

Schminka Sójová sviečka Večná láska

Schminka Sójová sviečka

Sójová sviečka Večná láska

Sójová sviečka

Schminka Sójová sviečka Večná láska

Ako som už veľakrát spomenula, sviečky od Schminky sú moja láska. Mala som ich už niekoľko a vždy sa neviem dočkať, kedy si ich zapálim a budem si ich užívať. Sójová sviečka Večná láska je na pekný večer vo dvojici ako stvorená, pretože vonia po ruži a oud a je tak krásne romantická, správne sladká a nádherne vyzerá. Tieto sviečky mám rada nielen preto, lebo nádherne voňajú, ale tiež prevoňajú veľký priestor, veľmi dobre vyhoria a obaly si potom poumývam a odkladám do nich rôzne drobnosti. Jej cena je 6,28 eur.

Schminka Šumivé maslové srdiečko do kúpeľa - Orgován

Schminka Šumivé maslové srdiečko do kúpeľa - Orgován zloženie

Schminka Šumivé maslové srdiečko do kúpeľa

Schminka Šumivé maslové srdiečko do kúpeľa - Orgován

Šumivky do kúpeľa som si obľúbila pred mnohými rokmi a odvtedy si ich spolu so soľou či olejom do kúpeľa kupujem pravidelne. Niekedy taký kúpeľ dokáže zázraky a pomôže nielen telu, ale aj duši. Šumivé maslové srdiečko do kúpeľa - Orgován jednoducho hodíte do vane a užívate si jemnú vôňu, ktorá navodí pocit jari :) Okrem toho obsahuje bambucké maslo, takže pokožka ostane po kúpeli jemná a hydratovaná a už nepotrebuje telové mlieko (za predpokladu, že nemáte veľmi suchú pokožku). Je to tiež super nápad na darček pre partnera alebo kamarátku, týmto nič nepokazíte :) Šumové srdiečko stojí 2,33 eur.


Ktorý kúsok sa vám najviac zapáčil? Mali ste už niečo od Schminky? :)
 

You Might Also Like

3 Vaše komentáre

  1. O Schminke počujem prvýkrát, takže som vďaka tebe objavila zase niečo nové. Ich produkty vyzerajú dobre, najviac ma zaujal ten olejový parfum.
    Pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O tom eshope som ešte nepočula. Najviac ma zaujal olejový parfum.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Appreciation for your thought-provoking content. Your post resonated with me.

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe