Tip na krásny nákup

17:37

Tento nákup som ani nemala v úmysle. Ale keď som zbadala ten nádherný adventný kalendár, nemohla som odolať. Samozrejme, neostalo to len pri kalendári :) Kúpila som si ešte zopár drobností, do ktorých som sa zbláznila.







Adventný kalendár L´Occitane stál 39 eur. Krásny papierový obal si ma získal okamžite. V 24 okienkach sa ukrýva nielen kozmetika, ale aj milé malé drobnosti. Pilníček, ozdoby či formička v tvare hviezdy. Poteší to asi každú ženu:) 








Tento balíček sa dal kúpiť za 15 eur. Boli v ňom pivonkový krém na ruky, mydielko, slamienkový olej a krém, čerešňový sprchový gél. A tá krabička je neskutočná! Vyskúšala som už každý produkt (okrem mydielka, to bude do vianočných balíčkov) a zamilovala som si krém a olej. Venujem im potom recenziu, lebo by som ich hneď brala aj v plnej verzii. Raz, keď budem lepšie zarábať...





V milej žltej kozmetickej taštičke sa nachádzal krémik na ruky a balzam na pery. Bol to darček  k nákupu a vybrala som si bambucké maslo a ružu. Nemohla som urobiť lepšie, je to nielen nádherne voňavé, ale balzam je ešte aj veľmi chutný :) Hodnota darčeka je 8 eur. 


Posledným kúskom, ktorý som si kúpila, že broskyňová šumivá tableta do kúpeľa. Ešte som ju neskúsila, ale teším sa na ňu, lebo vôňa ma určite prenesie späť k letu. Stojí 2 eurá.

Zaujali vás produkty? :) Chceli by ste článok o tom, čo bolo v kalendári? :)

You Might Also Like

20 Vaše komentáre

  1. Kalendár je krásny kúsok. Som zvedavá či vydržíš a neotvoríš to všetko naraz. Ja by som určite nevydržala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. L'Occitane je jedna z mých nej značek, o adventním kalendáři letos hodně přemýšlím. Moc hezké! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som si ju veľmi obľúbila :) A kalendár je super :)

      Odstrániť
  3. Moc se mi líbí design kalendáře, to se opravdu povedlo :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úžasné :) Ja som stále nad kalendárom váhala až sa vypredal a ďalšie kusy už určite nebudú, takže to dosť ľutujem, no aspoň som "ušetrila" :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snažia sa ešte pár kusov zohnať :)

      Odstrániť
    2. To som radšej ani nemala vedieť :) Tiež som mala info o tom, že sa ich ešte pokúsia doplniť, no myslela som si, že už nebudú, nakoľko ich už ani na stránke nemajú :(

      Odstrániť
    3. Ťažko povedať, či sa im podarilo nejaké zohnať, bol po nich veľký dopyt :)

      Odstrániť
  5. To je úžasné! ♥ Ten adventí kalendář je dokonalý, už jenom ten obal, je rozkošný! hned by jsem ho brala také!
    Terithebutter

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten kalendár vyzerá naozaj super, ale vlastne všetky produkty.. Určite urob článok, čo v ňom bolo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. kde si kupovala tu krabičku s mini výrobkami? Lebo ich tam malo byť 6 ks :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetko som to kupovala naraz v eshope. V tej mojej bolo 5 ks, ale teraz je v ponuke ďalšia, kde je 6 ks :) Telové mlieko Orchidea & Neroli som v krabičke nemala.

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe