Ľahký hydratačný krém... od Dulcie♥

16:23

V lete si uvedomujem jednu vec - keď je veľmi teplo, nechce sa mi krémovať, ale práve vtedy by to tá pleť naozaj potrebovala. V zime sa krémujem skorej, ale keď mi v kúpeľni ostane zima, kašlem na všetko a idem pod perinu :) Bez ohľadu na ročné obdobie, pleť hydratáciu potrebuje a nájsť vhodný krém, ktorý zodpovedá typu pleti ( a aj tomu ročnému obdobiu) vie byť riadne namáhavé. Dulcia nás tento rok poctila krásnymi novinkami a medzi nimi som si našla jasného favorita - ľahký hydratačný krém, ktorý si ma získal na prvé očuchanie. 








O kréme si môžete prečítať:

      "Ľahký krém s jemnou textúrou a príjemnou citrusovo-kvetinovou vôňou sa rýchlo vstrebáva do pokožky a zanechá ju zamatovú a už na prvý pocit hydratovanú. Hlavnou zložkou je vzácna ružová voda, ľahké, nemastné oleje a je obohatený prírodným vitamínom E a provitamínom B5 pre udžanie dlhodobej hydatácie pokožky. Ľahký hydratačný krém sa hodí pre každý typ pokožky. Suchú pokožku dokáže do hĺbky hydratovať, vyhladzovať a vďaka svojej vynikajúcej vstrebateľnosti a schopnosti regulovať kožný maz je vhodný aj na starostlivosť o mastnú pleť. Nezanecháva na pleti mastný film, výborne penetruje do hlbokých vrstiev pokožky. Vďaka svojmu protizápalovému zloženiu má krém priaznivé účinky aj na pleť s akné ale aj na citlivú a podráždenú pokožku.
Použitie: Malé množstvo krému jemne vmasírovať na vyčistenú pokožku tváre, krku a dekoltu.
Zloženie: bio ružová voda, bio jojobový olej, bio olej z hroznových semiačok, kokosový olej, emulgátor Olivem, vitamín E, pantenol, GF ecosafe – prírodný konzervant, esenciálne oleje – levanduľa, mäta, citrón
INCI: Rosa Damascena Flower Water*, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Grape seed oil*, Caprylic/Capric Triglyceride (from Cocos nucifera oil),Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate,Tocopherol, Panthenol, Benzyl alcohol, Dehydro Acetic acid, Sorbic acid and Benzonic acid, Lavandula Angustifolia (Lavender) Flower Oil, Mentha Piperita (pepermint) Oil, Citrus Limon Peel Oil, D-Limonene*, beta-Pinene*, Citral*(*pr. sa vyskytujúce v siliciach)
Obsah: 50 ml"
Nie je veľa značiek, ktoré by ma oslovili natoľko, aby som sa s nadšením púšťala do každého nového produktu. Od Dulcie som mala niekoľko produktov a každý jeden bol výnimočný, dokonca práve od nej mám svoj najobľúbenejší pleťový krém - ten s ovocím a Q10. Dokonca aj ružová voda od Dulcie je jedna z najvoňavejších, aké som mala a to ich nebolo málo. Očný krém s kofeínom sa stal miláčikom a krémový dezodorant je skutočne krémový. Absolútnymi hitmi sú zinková mastička s levanduľou a hojivý gél s aloe, tie si kupujem hneď, ako sa mi minú. Čo sľúbi, to splní a nemyslím si, že by som pri niektorom produkte čo i len na okamih zapochybovala o tom, že bude vynikajúci. Inak tomu nebolo ani tento raz. Krém je v klasickej kovovej nádobke, ktorá sa dobre uzatvára a odoláva pádu. Odkladám si ich, dobre sa mi do nich ukladajú drobnosti. Navyše, dobre sa ukladajú aj v poličke, mám na sebe tri krémiky (tento hydratačný, zinkovú mastičku a posledné zbytky očného kofeínového krému) a ušetrím miesto. Krém nádherne vonia. Ľahká kvetinová vôňa ochutená mätou a citrusom je pohladením čuchových zmyslov a ma očarila. Je nežná a ženská a nesie v sebe čistotu. Krém s hodvábom, ktorý som mala naposledy, bol veľmi kvalitný, ale mám pocit, že tento ho predčil. Nielen vôňou. Konzistencia je nadýchaná a krémová. Ľahký nemastný krém sa rýchlo vsiakne do pokožky a nezanecháva po sebe žiadne stopy. Pokožka neostáva mastná, nelepí sa. Deň je o niečo voňavejší a tvár o krok bližšie k tomu, aby vyzerala a bola zdravá. Krém ju dobre hydratuje. Linky sa vyrovnajú, je vyhladená a príjemná na dotyk. Krém priaznivo vplýva aj na mastnejšiu a aknóznu pleť, lebo dokáže upokojiť, zmierniť začervenanie a zápal. Preto je vhodný pre viaceré typy pleti a vekové kategórie. Na leto sa mi páči preto, lebo pleť neostáva mastná, takže aj v prípade horúčavy nemám ulepený pocit. Hodí sa aj pod make up, aj na noc. Páči sa mi. Moc. Keď zhodnotím poradie mojich krémov, rebríček je jasný
  1. ovocný krém s Q10
  2. ľahký hydratačný krém
  3. krém s aloe vera a hodvábom

V konečnom dôsledku stále platí, že v produktoch je cítiť lásku, s akou sú vyrábané, a preto sa medzi nimi ťažko hľadá niečo, čo by nebolo výnimočné. Po toľkých rokoch a produktoch to už porovnať viem :)

Plusy:
  • pekné kovové balenie
  • nádherná vôňa
  • krémová konzistencia
  •  ľahký, nemastný
  • rýchlo sa vsiakne bez mastného alebo lepkavého pocitu
  • dobre hydratuje a vyhladzuje pleť, pôsobí upokojujúco, reguluje tvorbu kožného mazu
  • neupcháva póry
Mínusy:
  • nenašla som
Krém kúpite v eshope Dulcie alebo v partnerských predajniach za 13,90.


Aký krém z ponuky Dulcie vás najviac zaujal? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Nasledujúci týždeň má Dulcia predstaviť nejaké novinky, tak sa na to strašne moc teším! Mal som od nich niekoľko produktov a všetky boli úplne skvelé, dobre slúžili a minuli sa do poslednej kvapky :) Priamo s pleťovým krémom som ešte ale nemal tú česť, stále sa snažím domíňať aktuálnu zásobu a potom sa už snáď dostanem aj k objednaniu krému od Dulcie :)

    Patrik
    http://www.meshommes.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás si Dulciu zamilovala celá rodina a aj priateľ si na ňu rýchlo zvykol :) Je to jednoducho úúúžasná značka :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe