Detoxikačná starostlivosť o moju pleť

18:20

Yves Rocher robí pre svojich verných zákazníkov zaujímavé akcie. Nedávno sme k nákupu denného alebo nočného krému očný krém a to sa už oplatilo. Keďže nočný krém som mala už len na dne (radšej používam oleje, ale vždy mám doma aspoň jeden krém), rozhodla som sa skúsiť práve taký. Tak som sa vybrala na nákup a pýtala som sa milej predavačky, ktorý by odporučila na zmiešanú pleť čerstvo po tridsiatke. Nakoniec mi poradila detoxikačnú starostlivosť, ktorá mi padla do oka hneď, ako mi ju podala do ruky.

Yves Rocher  Nočná omladzujúca starostlivosť

Yves Rocher  Nočná omladzujúca starostlivosť zloženie

Yves Rocher  nočný krém

Nočná omladzujúca starostlivosť

Yves Rocher  Nočná omladzujúca starostlivosť

Elixir Jeunesse je kozmetika vhodná od 25 rokov. Tento rad bol vyvinutý na ochranu pleti pred nepriaznivými vplyvmi z vonkajšieho prostredia. Zabraňuje prenikaniu toxínov do pleti a pomáha zabraňovať predčasnému starnutiu pleti. Nájdete tu krémy, pleťové sérum či čistiaci gél. Mám doma viacero produktov a musím povedať, že rad Elixir Jeunesse sa vydaril.

Nočný krém má klasických 50 ml a je v peknom sklenom zelenom obale. Je ťažší, ale elegantný a cítim sa s ním tak dospelo :) Zelená farba je jedna z mojich najobľúbenejší a kozmetike svedčí vždy. Prvý dojem bol na jednotku s hviezdičkou a to som ešte nevedela, čo ma čaká, keď ho otvorím.

Nočný krém krásne vonia. Veľmi podobne, ako ostatné krémy. Hovorím tomu zelená vôňa, lebo je bylinková, svieža, ľahká a prirodzená. Už len kvôli nej sa teším na večer, lebo je príjemnou bodkou na záver večernej starostlivosti o pleť. Konzistencia je viac gélová ako krémová, takže nočná omladzujúca starostlivosť je ľahučká, nemastná a ani nelepí. Rýchlo sa vsiakne do pleti a nezanecháva po sebe žiadne stopy. 

Zbláznila som sa doň. Jeho konzistencia a vlastnosti sú šité na mieru zmiešanej pleti, takže ráno sa budím s matnou T zónou, vyhladenou a žiarivou pleťou. Krém ju vynikajúco hydatuje, zjemňuje a vypína. Žiadne jemné linky, len hladká tvár, ktorá žiari. Neviem posúdiť, ako pôsobí na tú detoxikáciu, no vyzerá omnoho lepšie. Krém používam aj na krk, pretože pokožka starne a aj tam a zatiaľ veľká spokojnosť. Pravdepodobne si vezmem aj denný, pretože zmeny sú viditeľné už po pár dňoch pravidelného používania. 

Doposiaľ som používala krémy s inou, krémovou konzistenciou. Asi aj preto sa mi tento tak zapáčil. Je iný, ľahký a pritom veľmi účinný. Splní, čo sľúbi a na jedno použitie ho netreba použiť veľa. Čo sa jeho ceny týka, nie je ani taký drahý a podarilo sa mi naň uplatniť 30% zľavu, takže som bola naozaj happy pri nákupe :)

Plusy:
  • pekný sklený obal
  • krásne vonia
  • gélová konzistencia
  • vhodný pre zmiešanú pleť od 25 rokov
  • ľahký, nemastný, nespôsobuje nové čierne bodky
  • výborne hydratuje, vyhladzuje, rozžiaruje pleť, je krajšia a oddýchnutá
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v kamenej predajni alebo v eshope Yves Rocher za 25,99 eur. 

Mali ste už niečo z tohto radu kozmetiky? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Túto radu kozmetiky som kedysi mala celu, krémiky, serum a čo ja viem čo tam bolo ešte. A musim povedat, že bola fajn, boli to dobre produkty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež ich mám niekoľko a viac menej veľká spokojnosť :) Očný krém mi príde trochu slabší, ale inak dobré kúsky.

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe