Zoznámte sa - Hlbočima, prudko návyková maska

19:44

Liqoil som zaregistrovala pred pár rokmi a tešila som sa, ako si niečo kúpim. Slovenská značka prírodnej kozmetiky má veľmi zaujímavé obaly, ktoré sú minimalistické a nedajú sa prehliadnuť. Dlho som odolávala nákupu, no tento rok som nakúpila :) Vzala som si hneď tri pleťové masky (každá je iná, preto je to celkom pochopiteľné a vôbec zo seba nemám zlý pocit) a ako darček k nákupu sme vtedy dostali balzam na pery Kvetinka. Najviac som sa tešila na masku Hlbočima, lebo som na ňu čítala samé chvály a určená je na môj typ pleti. No čo vám poviem, keď som si ju otvorila, bolo to ako malé Vianoce.

Hlbočima - hĺbkovo čistiaca detoxikačná maska



Hlbočima - hĺbkovo čistiaca detoxikačná maska zloženie

Hlbočima Liqoil

hĺbkovo čistiaca detoxikačná maska

Hlbočima - hĺbkovo čistiaca detoxikačná maska

Prírodné pleťové masky sú moja slabosť. Kupujem si ich každý mesiac, niekedy nejakú novú, inokedy overenú klasiku. Niektoré si miešam sama podľa nálady a potrieb, iné sú už namiešané a stačí ich len naniesť. To je aj prípad masky Hlbočima, ktorá je namiešaná naozaj bravúrne a po prvom použití sa dostala do mojej top pleťovej starostlivosti. Z masiek Liqoil sa mi zdá najlepšia (ale to nebudem predbiehať, o nich si prečítate zasa nabudúce) a presne viem, že ju si budem kupovať pravidelne. 

Obal je čierny, štíhly a vysoký. Nie je ničím výrazný, a predsa sa nedá prehliadnuť a považujem ho za veľkého fešáka. Podobne bol balený aj krém Kamilka, o ktorom ste si už na mojom blogu mohli prečítať. Objem 50 ml sa môže zdať menší, ale maska sa dá dobre naniesť v celkom tenučkej vrstve, preto sa míňa pomaly a nezdá sa mi, že by naozaj bola malá. Páči sa mi, že je balenie je pevné a odolné aj v prípade, ak sa maska náhodou kotúľa po celej kúpeľni :)

Pleťová maska Hlbočima obsahuje zelený íl a šalviu. To zodpovedá za jej zelenkavú farbu a príjemnú vôňu :) Zelený íl detoxikuje a čistí pleť, patrí k mojim obľúbeným. Šalviový extrakt zasa reguluje tvorbu mazu a sťahuje póry, čo moja zmiešaná pleť so sklonom k akné oceňuje. Ako som spomenula, dobre sa nanáša v tenučkej vrstve a ak nemáte doma štetec na masku, celkom postačia prsty, pretože má fajn krémovú konzistenciu. Pôsobiť ju nechávam okolo 20 minút (niekedy viac alebo menej, podľa toho, akú hrubú vrstvu mám) a umyjem vlažnou vodou a hubkou.

Po prvom použití som bola nadšená. Pleť je viditeľne čistejšia a miznú aj niektoré čierne bodky, najmä na nose. Póry sú stiahnuté, pleť matná, úplne hladká a svieža. Žiari čistotou a zlepšuje hojenie vyrážok. Upokojuje, osviežuje a zanecháva krásnu tvár. Mala som naozaj veľmi veľa masiek a veľa dobrých masiek. Táto na mňa urobila obrovský dojem a stálo to za to počkať si na ňu. Môžem povedať len jednu vec - škoda, že som si ju nekúpila o niečo skôr.

Plusy:
  • pekný obal
  • praktické balenie s pumpičkou
  • dobrá krémová konzistencia
  • pekne  vonia
  • dobre sa nanáša
  • neštípe
  • pleť viditeľne čistí, odstraňuje čierne bodky, zjemňuje, zmatňuje, osviežuje
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ju v eshope Liqoil za 10,90 eur.


Aké masky obľubujete? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe