Očarujúca Guess Girl

11:17

So značkou Guess som sa prvý raz zoznámila pomerne dávno, keď som si kúpila legendárnu vôňu Guess Seductive. Spomínam si, že bola dosť sladká a už niekoľko razy som si povedala, že by som si ju mala kúpiť zasa, aby si oživila mnoho spomienok :) S ňou som snívala taký svoj americký sen a premýšľala som, aké by to bolo vydať sa na trip po tejto krajine. Dnes som sa tejto myšlienky stále celkom  nevzdala, ale keďže sa denne stretávam s realitou, už si to predstavujem celkom inak. Svoju parfumovú zbierku som chcela rozšíriť o nejaký kvetinový parfum a do oka mi padla Guess Girl. Nielen preto, lebo sa mi páčilo jej zloženie, ale aj flakón. Poznáte to, keď si občas vyberajú oči a nie rozum? Tiež sa mi to občas stáva a obyčajne sa vždy trafím do čierneho.


Guess Girl toaletná voda pre ženy zloženie

toaletná voda pre ženy

Guess Girl

Guess Girl toaletná voda pre ženy

Guess Girl toaletná voda môže na prvý pohľad vyzerať sladko a dievčensky. Nedajte sa však zmiasť obalom. Poteší každú romantickú dušu, ktorej ovocné a kvetinové tóny vyčaria úsmev na tvári. Vyzdvihnúť musím aj príjemnú cenu, pretože 100 ml toaletnú vodu dokážete kúpiť za necelých 20 eur! V mojej poličke nájdete parfumy v rôznych cenových hladinách a nie vždy platí, že to lacnejšie je horšie a nevyrovná sa drahším kúskom. Tu máme jeden žiarivý príklad.

Vôňu som poznala vďaka spreju, ktorý sa ku mne dostal minulý rok. Očaril ma natoľko, že som si k nemu musela zaobstarať aj toaletnú vodu. Guess Girl som si hneď vzala v tom najväčšom balení, veď čo sa budem trochárčiť, že hej. Nemohla som mu odolať, lebo vyzerá krásne. Flakón je pekne tvarovaný a vrchnáčik v tvare kvetu mu dodáva veľký šmrnc. Na poličke ho neprehliadnem, lebo je ružový, výrazný a vyšší, no o to radšej sa naň pozriem. A trvám na tom, že patrí k mojim najkrajším kúskom.

Guess Girl je očarujúca vôňa, ktorá harmonicky spája kvety a ovocie:
  • Hlava malina, melón, bergamot 
  • Srdce -  ľalia, orchidea 
  • Základ - santalové drevo, vanilka 
V prvom momente cítim šťavnaté ovocie, ktoré úplne evokuje leto. Za chvíľu sa rozvinie aj kvetinové srdce a vanilka. Hoci je to trochu sladšie, Guess Girl je ako stvorená na leto, slnkom zaliatu promenádu. Predstavujem si, ako mi vo vánku vejú vlasy, biele šaty vyniknú na opálenej pokožke a cítim okolo seba túto vôňu. Nevtieravú, opojnú, jemnú. Jej výdrž je na pokožke niekoľko hodín, na šatách mi vonia aj na druhý deň. Obyčajne si z nej na seba ešte poobede frknem a potom ju cítim do večera. Vo vlasoch dokáže voňať intenzívne a dlho, čo sa mi vždy páči. Už dlhšie sa mi nestalo, aby sa ma niekto spýtal na to, akú vôňu používam. Na túto sa ma pred pár dňami opýtala kolegyňa a ja som jej hneď ukázala flakón :) Musela som ho predsa pochváliť.

Guess je pre mňa stelesnením určitého luxusu, trendov a štýlu. Či sa jedná o oblečenie, doplnky alebo parfumy, vie zaujať. Stále dúfam, že si z nej ukoristím viac kúskov. Ale to chce čas :)

Plusy:
  • cena
  • krásny flakón
  • krásna kvetinová a ovocná vôňa
  • vhodná do teplých dní
  • výdrž je niekoľko hodín, potom je fajn použiť ju zasa
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ju v eshope Notino.

Máte obľúbený parfum tejto značky? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe