Návykový zubný prášok - lahôdka pre zuby

19:38

Keby ste mi pred pár rokmi povedali, že budem používať na čistenie zubov prášky, asi by som sa schuti zasmiala. Odkedy sa pamätám, mala som rada zubné pasty, ktoré boli chutné a bohato penili. Až rokmi som sa naučila, že bežné pasty penia len vďaka chémii a tak som sa snažila skúšať aj prírodné pasty. Niektoré boli úžasné, iné ma trochu potrápili. Naučila som sa, že aj keď nepenia, zuby umyjú a vlastne ani taký zubný gél nie je celkom na zahodenie. Odtiaľ už bola len krátka cesta k zubným práškom a ja som objavila celkom nový, nepoznaný svet. Čuduj sa svete, vôbec neboli zlé a moje citlivé zuby i ďasná našli úžasných spojencov.


Albadent  Remineralizačný zubný prášok  zloženie

Modrá púpava Albadent  Remineralizačný zubný prášok

Remineralizačný zubný prášok

Modrá púpava Albadent  Remineralizačný zubný prášok 

Jedným z mojich posledných úlovkov je Albadent remineralizačný prášok od Modrej púpavy. Pôvodne som išla kupovať niečo len pre Richarda, ale potom som si povedala, že kuriér predsa nebude nosiť krabičku len s jedným produktom! A tak som môjmu drahému kúpila Rozmarínu (sérum podporujúce rast vlasov, skúšame jeho účinky pri vypadávaní chlpov) a sebe Albadent.


Zapáčil sa mi na prvý pohľad. Zubný prášok je v krásnej tmavej sklenej fľaštičke, v ktorej ale vidno, koľko ho ešte ostáva. Považujem ju za ozdobu poličky a hoci som si sprvu celkom presne nevedela predstaviť, ako odtiaľ ten prášok dostanem, neriešila som to. Len som sa tešila, ako fajn som zasa nakúpila :) Je bez  fluóru, syntetických príchutí alebo penivých zložiek a tak poteší naozaj každého, aj veľmi náročného zákazníka. 


Keď otvoríte fľaštičku, ucítite lahodnú pomarančovú vôňu. Viete, čo mi pripomenula? Šumienku :) Ako deti sme si ju doma robili a keď sa nikto nepozeral, nasypali sme si ju do úst a rehotali sa na tom, že šumíme. Tá chuť ostala niekde hlboko v spomienkach a pokojne by som si takú šumienku urobila aj teraz. Chuť zubného prášku je sladučká a pomarančová, lahodná a celkom prirodzená. Ak nemáte radi mentolové vône a chute, tak toto si  určite obľúbite. Je to mňamka.

Pri prvom použití som si hneď googlila, ako na to. Stačí si navlhčiť kefku a nasypať na ňu trochu prášku. Hrdlo fľaštičky nie je široké, ale aj tak sa mi podarilo vysypať trochu mimo. Nielen prvý raz, stačí, aby sa mi jemne zachvela ruka alebo som nasypala na kefku viac ako treba. Chce to len cvik, nič iné a po čase sa toho ani nebudete  báť. Prášku netreba na jedno použitie veľa, preto dokáže jedno balenie vydržať celkom dlhú dobu.

Keď už máte zubný prášok úspešne na kefke, môžete začať čistiť svoje zuby tak, ako vždy. Je to chutné, príjemné a rozhodne sa netreba báť toho, že prášok by bol k zubom drsný. To vôbec nie. Výborne ich čistí a zanecháva hladké bez povlaku dlhé hodiny. Sú menej citlivé, pomáha im zaceľovať drobné ranky a prirodzene ich bieli. Je prevenciou nielen proti zubnému kazu, ale aj proti zubnému kameňu a na zuboch cítiť, že je niečo iné a trochu lepšie. Ďasná sa mi tak nezapaľujú a to je pocit na nezaplatenie. 

Zubný prášok Albadent je iný ako zubná pasta, ale rozhodne mu to neuškodí. Považujem ho za príjemnú zmenu a niekedy ho s pastou striedam. Myslím, že sa zaradí do zoznamu produktov, ktoré jednoducho musím mať doma.

Plusy:
  • pekne vyzerá
  • sladká vôňa
  • príjemná chuť
  • celkom dobre sa používa
  • zuby čistí, zbavuje povlaku, ochraňuje pred kazom a zubným kameňom, zaceľuje drobné ranky, sú menej citlivé, ďasná sú ružové a zdravé
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v eshope Modrá púpava a v partnerských predajniach, jeho cena je 13,73 eur za 70 gramov.

Čím si najradšej čistíte zuby? Zubným gélom, pastou alebo práškom? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe