Ako som spoznala lepšie Banilla Co a vynikajúcu krémovú čistiacu penu

14:16

Nedávno sme si písali o tom, že kozmetiku si neraz vyberám aj podľa účinných látok. Mnohé z nich sú určené na omladenie pleti, boj s vráskami, predčasným starnutím alebo škvrnami. Ako majiteľka zmiešanej pleti so sklonom k akné však vyberám kozmetiku aj na tieto problémy. Zakladám si na dôkladnom čistení pleti, pravidelnom používaní pleťových masiek a následnej hydratácii pleti. Pokiaľ si vyberám kozmetiku na čistenie pleti, často obsahuje ingrediencie ako kyselina salicylová alebo tea tree olej. Práve tea tree alebo inak povedané čajovníkový olej patrí k mojim must have. Mám ho doma na akné, opary, škrabance, drobné odreniny alebo štípance a tiež veľmi obľubujem čistiace pleťové gély, ktoré ho obsahujú. Banila Co. clean it zero pore clarifying je krémová čistiaca pena pre hydratáciu pleti a minimalizáciu pórov, ktorú som si kúpila spolu s čistiacim a odličovacím balzamom tej istej značky a zbláznila som sa do nich. Kupovala som ich zo zvedavosti, no vykľula sa z toho kozmetická láska. 


Banila Co. clean it zero pore clarifying čistiaca pena zloženie

Banila Co. clean it zero pore clarifying čistiaca pena

Banila Co. clean it zero pore clarifying

Banila Co. clean it zero pore clarifying krémová čistiaca pena

Kórejská kozmetika je ako stvorená na získanie dokonalej pleti. Neviem, ako to robia, ale ich masky, gély, krémy i séra zvyknú robiť divy. Práve prírodná a kórejská kozmetika má v mojej poličke najväčšie zastúpenie a aj vďaka nim je to radosť pozrieť sa do zrkadla. Do mojej kozmetickej zbierky zapadla Banila Co. clean it zero pore clarifying krémová čistiaca pena s úplnou ľahkosťou rovnako ako odličovací a čistiaci balzam na rozšírené póry. Má totiž všetky vlastnosti, ktoré na kozmetike obľubujem:
  • pekne vyzerá. Plastová tuba je jednoduchá a minimalistická, vyzerá skrátka dobre. Už v eshope mi kozmetika značky Banila Co. padla do oka, lebo upúta hneď, ako sa na ňu pozriete. Aj odličovacie balzamy sú krásne a na poličke vyzerajú super.
  • príjemne vonia. Tea tree olej sa vyznačuje výraznou a pomerne ostrou vôňou, ktorá nemusí byť každému po chuti. Sama som si na ňu musela chvíľu zvykať a dnes sa mi páči. Krémová čistiaca pena vonia po čajovníkovom oleji jemne, je to ľahká a svieža vôňa, ktorá spríjemní každé čistenie pleti. Povedala by som, že je nežná a pekná.
  • konzistencia je super. Aj keď sa tento produkt volá Banila Co. clean it zero pore clarifying krémová čistiaca pena, jedná sa v podstate o hustý pleťový čistiaci gél, ktorý je nadýchaný ako obláčik. Pri kontakte s vodou vzniká krémová pena, ktorá umýva pleť bez vysušovania a podráždenia, takže po umytí je ako v bavlnke.
  • míňa sa pomaly. Čistiacu krémovú penu používam spolu so sonickou čistiacou kefkou a aj z malého množstva vznikne bohatá pena, ktorá postačuje na umytie celej tváre i krku.
  • môžete ju používať aj ráno, aj večer. A zakaždým je to zábava
  • pri pravidelnom používaní pleť ostáva čistá, hodvábne jemná a svieža. Pomáha odstraňovať čierne bodky, reguluje množstvo kožného mazu, eliminuje vznik nových nedokonalostí. Pleť ostáva hladká a pripravená na ďalšiu starostlivosť.
  • jedná sa o kozmetiku bez parabénov, sulfátov, ftalátov, minerálnych olejov alebo alkoholu.
Znie to všetko dobre, nie? Keď som si ho kupovala, nemala som žiadne veľké očakávania, len som sa tešila ako vždy, keď mi má prísť domov niečo nové. O to milšie prekvapenie sa z tejto peny vykľulo a viem, že to neostane len pri jednom balení. Na Notine ho nájdete za fajn cenu a neraz dostanete výborné darčeky k nákupu.


Obľubujete čajovníkový olej alebo nepatrí do vašej kozmetickej výbavy? :)



You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe