Najdokonalejší očný krém

17:21

Starostlivosť o očné okolie išla relatívne dlho mimo mňa. Nepovažovala som za potrebné starať sa oň, lebo som si myslela, že mám na to ešte čas. V podstate som aj mala, večne ma trápili len kruhy pod očami, lebo do školy som vstávala okolo piatej a teraz do práce vstávam tiež 5:20. Niekedy nie je dobrý deň a tá únava sa niekde musí odzrkadliť. A oči sú ideálnym miestom. Dulciu milujem zo dňa na deň viac a viac. Používam už tretie sérum na bielenie zubov a zinkovú mastičku míňam druhú. Zistila som, že hojivý gél Aloe vera je dokonalý aj na opary a najnovšie som si zamilovala očný krém s kofeínom.




O nočnom  očnom kréme s kofeínom si môžete prečítať:

      "Hustý mastný balzam nabitý kofeínom s krásnou kávovou vôňou zmierňuje a zabraňuje vzniku opuchov v okolí očí. Balzam stimuluje a obnovuje bunkovú štruktúru, čím napomáha k lepšej cirkulácii krvi a tým zdravšiemu a mladistvejšiemu vzhľadu pokožky okolo očí. Podporuje prekrvenie pokožky pre zosvetlenie kruhov pod očami.
Obsahuje bambucké maslo, ktoré zabezpečuje hĺbkovú hydratáciu, mangové a avokádové maslo, ktoré vďaka vysokému množstvu antioxidantov a vitamínom C a E pôsobia proti starnutiu pokožky.
Makadamový olej, ľahko preniká do pokožky, pričom neostáva len povrchový krátkodobý pocit, ale z hlbokých vrstiev prebieha stimulácia k prirodzenej obnove buniek. Vysoký obsah kofeínu veľmi priaznivo pôsobí na kruhy pod očami, opuchy a výnimočne dokáže vypínať a akoby naťahovať jemnú kožičku očných viečok.Kombinácia týchto vzácnych zložiek obsiahnutých v kréme udržiava v pokožke vysokú hladinu kolagénu a elastínu.
Použitie: Jemne vmasírovať malinké množstvo krému do okolia očí- očné viečka, oblasť pod očami a celé očné okolie.
Náš tip: Balzam môžete použiť aj na iné suché časti tváre, napr. okolo nosa, obočia, spánkov. Vynikajúco ich premastí a zbaví Vašu tvár nepríjemných šupiniek.
Obsahuje: avokádový olej, kávové maslo, avokádové maslo, bambucké maslo, olej z pšeničných klíčkov, mangové maslo, kokosový olej, jojobový vosk, kávová silica, pantenol, rozmarínový extrakt, extrakt z grepfruitových jadierok, vitamín E
Obsah: 15 ml"
Časom príde ten okamih, keď zistíme, že už treba starostlivosť o pleť zintenzívniť a zmeniť. Už to nie je len o čistení, ale aj o hydratovaní a čochvíľa aj o omladzovaní. Keď som prekročila hranicu 25 rokov, povedala som si, že na paniku je ešte čas. No s ďalším rokom je tu už aj trocha paniky, lebo linky už nie sú úplne nenápadné a pleť už žiada viac ako predtým. Našťastie, Dulcia ponúka naozaj malé kozmetické zázraky, ktoré sa oplatí kúpiť. Keď začnete raz, už v tom budete pokračovať. A to nehovorím len ako jeden z najväčších fanúšikov tejto značky, ale aj ako pozorovateľ. Keď mi niektorá z vás napíše, že si na základe môjho odporúčania kúpila produkt od Dulcie a je veľmi spokojná, som spokojná aj ja. Že som dobre poradila. Lebo to je pre blogera malý sviatok :) Očný krém ma zaujal už dávnejšie. Je v malom modrom kovovom obale a pripomína mi Večernicu. Tú rozprávku mám veľmi rada a modrý obal mi hneď pripomenie modré šaty. Po otvorení krému hneď dostávam chuť na kávu. Taká krásna kávová vôňa to je! Hoci ho používam tesne pred spaním, okamžite sa mi vybaví ranná šálka horúcej voňavej kávy. Jej aróma je životabudič, dodáva energiu a doslova nabudí na dlhý pracovný deň. Očný krém s kofeínom presne tak nabudí očné okolie. Pripravte sa na to, že je hustý a mastný, aby dokonale vyživil tenučkú pokožku okolo očí. Z toho dôvodu nie je celkom vhodný na denné nosenie a pod make up, ale Dulcia chystá aj denný krém, to už nejako vydržíme :) Perfektne hydratuje a premasťuje pokožku. Má dar zmierniť opuchnuté oči, zjemňuje následky dlhých nocí a statočne bojuje s kruhmi pod očami. Stačí ho nanášať v úplne tenučkej vrstve, preto jedno balenie vydrží dlho. Môžete ho používať aj suché časti tváre, pre jeho dokonalú hydratáciu zbaví pokožku suchosti a šupiniek. Mám to odskúšané v obočí, ale krémik si šetrím len na oči, lebo už po dvoch týždňoch bolo vidno rozdiely. Mala som pár (aj drahých) očných krémov, kde som viditeľnejšie rozdiely nepostrehla ani potom, ako som ich minula. Tento krém som si zamilovala, najprv pre vôňu, potom pre úžasné výsledky.
Plusy:
  • peknučký obal
  • krásna kávová vôňa
  • hustý a dosť mastný
  • výborné zloženie (oleje a maslá sú skrátka top!)
  • vhodný aj na iné časti tváre
  • výborne hydratuje, vyživuje, premasťuje jemnú pokožku, sťahuje opuchy, napína pokožku

Mínusy:
  • nenašla som
Krém kúpite v eshope Dulcie alebo v partnerských predajniach, cena za 15 ml je 9,90.

Máte rady kozmetiku s kofeínom? :)

You Might Also Like

26 Vaše komentáre

  1. Moc pěkná recenze, Luci! :-) Dulcia má celkově fantastickou kosmetiku, ale tenhle kofeinový oční zázrak patří k tomu úplně nejlepšímu! :-)
    Bebe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Bebe :) Máš úplnú pravdu, Dulcia je úžasná a krém top výrobok :)

      Odstrániť
  2. O krému poslední dobou slyším hodně často a kladné zprávičky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Minulý týden jsem na blog dávala recenzi na ten samý krém :-) Taky pozitivní.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tiež ho používam a som s ním veľmi spokojná, akurát ma trošku nahnevalo to, že akonáhle sa stal tento krém populárny a veľa ľudí si ho obľúbilo, tak automaticky zdvihli jeho cenu, škoda...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Priznám sa, toto veru neviem, lebo som si ju zadovážila až teraz a neviem porovnať cenu.

      Odstrániť
  5. Taky tento oční krém používám a jsem s ním velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tento krémik sa mi už dlhšie pozdáva :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mam v plane ho vyskusat. Som zvedava aky bude, lebo to co je na blogoch ospevovane napr. krem na nohy Balea alebo korektor Catrice ma az tak nezaujali. Tak snat sa mi podari ho coskoro vyskusat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Korektor od Catrice mám druhý, je super :) Ale krém Balea ma tiež až tak nezaujal, lebo teraz mám Natura Siberica krém a je výborný.

      Odstrániť
  8. Ja jsem snad jeste nic s kofeinem nevyzkousela. Ale mam rada hutne ocni kremy, to ano!

    Monika / kosmetickerecenze.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. O tomto krému už jsem slyšela i četla hodně a snad úplně všechny recenze a názory byly kladné, takže o něm hodně uvažuji. Moc ráda bych ho také vyzkoušela. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Kofeín mám rada v šálke i v kozmetike a aj tento krémik používam, už skoro 3 mesiace. Ale ja som asi jedna z mála, ktorá si nejaké zásadné zmeny na pokožke pod očami nevšimla. Teda, krémi je skvelý po každej stránke, ale drobučkých vrások ma zatiaľ nezbavil. Iné problémy, tmavé kruhy alebo opuchy, nemám, takže toto posúdiť neviem.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Rada by som ho vyskúšala. Ja nejakú extra starostlivosť o očné okolie nepotrebujem, ale tento mi možno zmení názor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Škoda, že je hutný, lebo taký ja nemôžem používať pod oči, aj keď by to bolo len na noc. Inak by som po ňom siahla, taký je lákavý.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Dobry deň. Mozte mi povedať ci je vhodný aj na citlivu a suchú pokozku pod očami, aké máte skúsenosti...nakolko som uz mala Biodermu Sensibio, La Roche Toleriane a nevyhovujú...onevyhovujú...pokozka stipe a drahe kremy stoja v skrinke..uz som z toho nešťastná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stretla som sa s pani, ktorá má citlivú pokožku okolo očí a tento jej nevyhovoval. No možno by sa páčil očný krém káva od 100% Pure. Ten je vynikajúci a veľmi jemný.

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe