Žrebovanie valentínskej súťaže - žrebovanie druhej náhradníčky

14:04

Ach jaj...
Keďže už až dve z vás
sa po výhre neozvali,
žrebujem druhú, verím že už poslednú,
náhradníčku.
Verím, že tá sa už ozve :)

zdroj



Gratulujem k výhre a prosííím, 
ozvi sa mi do 5 dní :) Okrem adresy mi pošli 
aj telefónne číslo pre kuriéra.
Ak by sa víťazka neozvala,
zvážim ďalšie kroky. 

You Might Also Like

5 Vaše komentáre

  1. Kdybys vylosovala mě, ozvu se Ti hned :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak toto je už fakt vtipné :D. Už minule som sa čudovala, že pri takejto skvelej súťaži musíš hľadať náhradníčku a teraz znovu! Veľká škoda, ale len a len pre nich :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Keby som to bola ja, tak do 5 minút máš správu:) škoda, škoda:( ale gratulujem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Další nebude, už to vidííím a jdu psát :D moc děkuji, mám radost!

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe