Dokonalý make up s Catrice - ako som našla tri must have kúsky

18:40

Aj keď udreli veľké horúčavy, make upu sa stále nevzdávam. Nemám ešte svoje nádherné opálenie, kedy nepotrebujem nič okrem špirály a lesku na pery. Za roky skúšania rôznych kozmetických vychytávok som sa naučila pár trikov, vďaka ktorým líčenie omnoho krajšie vyzerá a dlhšie vydrží. Rovnako som sa naučila, že aj cenovo lacnejšie produkty sú môžu byť veľmi kvalitné. Také ponúka značka Catrice, ktorej som podľahla pred rokmi Dnes by som vám ukázala niekoľko produktov, z ktorých tri zbožňujem :)

dekoratívna kozmetika Catrice

Prime And Fine Poreless Blur Primer

Prime And Fine Poreless Blur Primer zloženie

podkladová báza

Začneme podkladovou bázou, ktorá sľubuje stiahnuté póry a dokonalú matnú pleť. Je to jediný kúsok z dnešnej štvorice, ktorý by v pomyselnom rebríčku nedostal plný počet bodov, ale o jeden menej :) Báza je v plastovej tube a má 30 ml. Má vynikajúci tvar, ľahko sa vojde do každej mojej kozmetickej taštičky. Cestuje so mnou a nikde nezavadzia. Čo sa dizajnu týka, je jednoduchý, ale pekný a nezameniteľný s inými produktami.

Ostatné vlastnosti sú tiež skvelé. Nemá takmer žiadnu vôňu, preto vyhovie aj tým dámam, ktoré nevyhľadávajú príliš voňavé produkty. Konzistencia je krémová a ľahko sa zapracuje do pleti či už štetcom, alebo prstami. Preferujem štetec, lebo každým jedným ťahom sa krásne rozotrie a nehrozí, že sa potom bude žmolkovať. Nanášam ju na hydratovanú čistú pleť, ktorá je tak pripravená na líčenie, ktoré vydrží.

Báza pekne sťahuje póry a je vidno, že je matnejšia, vyhladená. Nechám ho chvíľku akoby vsiaknuť a potom pokračujem ďalším krokom. Pri dotyku cítim, že báza je tam, ale neprekáža mi to. Zmatňujúci make up sa na ňu dobre prichytí a dá sa ľahko a rovnomerne rozotrieť po celej tvári bez toho, aby na nej ostávali fľaky, šmuhy, mapy alebo linky. Nezachádza do pórov ani do vrások,  pleť je celkom jemná a hladká. Stačí trocha púdru a má dokonalý matný finiš. Po odlíčení nemám upchaté póry, takže stav mojej problematickej pleti nezhoršuje.

Toto všetko sú jej klady a tiež dôvody, prečo ju rada používam. Bod strhávam len za jednu vec - mala by výraznejšie predĺžiť životnosť make upu, no už po pár hodinách sa T zóna dosť leskne. Skúsila som ju s viacerými make upmi a výsledok bol takmer vždy rovnaký. Používam ju tak väčšinou na prechádzky alebo kratšie výlety. Bežne ju zoženiete za nejakých 5 eur.

Catrice Podkladová báza HD Active Performance

Podkladová báza HD Active Performance

Podkladová báza HD Active Performance zloženie

Podkladová báza HD Active Performance ingredients

podkladová báza Catrice

Táto báza je môj miláčik! A must have od Catrice, pretože má niekoľko úžasných vlastností:
  • HD Active Performance Primer je v sklenom obale s kvapkátkom. Obal je krásny ako pri make upe, vyzerá ako taký malý kozmetický šperk. 
  • je celkom tekutá, skoro ako voda. Preto na dávkovanie poslúži kvapkátko. Vďaka nemu si kvapnem 3 - 4 kvapky na čelo a tvár. Problémom je len situácia, kedy je ho na dne menej a kvapkátko tam už nedosiahne. Vtedy pomôže len prevrátiť fľaštičku a pomocou prsta nanášať na tvár
  • nemá skoro žiadnu vôňu a je biela. Pleť ale nefarbí, preto sa netreba báť použitia
  • má ochranný faktor SPF 30, takže chráni pred nebezpečným žiarením
  • je veľmi odolná voči vode a potu (nie na 100%, ale vôbec nepovažujem za problém) a vydrží tak vzdorovať horúcemu počasiu o niečo lepšie, ako iné moje bázy. Môže sa skúsiť aj na cvičenie či už von, alebo do fitka
  • nielenže minimalizuje póry, ale aj veľmi dobre hydratuje. Samozrejme, nie ako bežný krém, ale naozaj dobre, lebo vyhladzuje jemné linky
  • make up sa ľahšie nanáša,  vydrží dlhšie ako pri prvej báze a celkom dobre vzdoruje aj oteru
  • líčenie je bez fľakov, šmúh či šupiniek, vyzerá pekne a prirodzene. 
S bázou v takejto konzistencii som sa ešte nestretla a bola to výzva. Obstála na jednotku a ja mám dnes druhé balenie. Verím, že v ponuke Catrice ostane ešte dlho a bude sa dať zohnať aj v mojej obľúbenej DM-ke :) Jej cena je tiež okolo 5 eur.


Make-up HD Liquid Coverage

catrice

catrice Make-up HD Liquid Coverage



Tento make up je stálica v mojej poličke a už ste si o ňom mohli prečítať. Kúpite ho v 4 rôznych odtieňoch, pričom dnes mám dva rôzne a asi budem potrebovať aj ten najtmavší. Je tekutý a naberá sa kvapkátkom. Je redší a rozteká sa, ak sa ho kvapne viac. Raz sa mi stalo, že skončil na pyžame, ale dal sa celkom dobre vyprať. Nemá takú zapamätateľnú vôňu a vynikajúco sa rozotiera. Ideálny je štetec alebo hubka, aby sa dal pekne zapracovať. 

V prvom rade má naozaj dosť vysokú kryciu schopnosť. Pleť je nielen zjednotená, ale zakryje aj fľaky, žilky, červeň na lícach či pehy. Je veľmi ľahučký, neupcháva póry a nevznikajú po ňom nové nedokonalosti. Pekne priľne k pleti a nepôsobí ako maska, naopak, je prirodzený. Málo sa otiera a  pracovný deň vydrží bez väčších problémov. 24 hodín nevydrží určite, pretože už po 12 vidím, že z pleti pomaly mizne. Teší ma, že nezachádza do vrások ani pórov, takže cez deň nie je ani veľmi čo opraviť, maximálne zmatňujúcim obrúskom odstrániť prebytočný maz. 

S púdrom sa znáša dobre, ale nesmiem ho naniesť veľa, lebo po pár hodinách sa na pleti objavia mapky a nie je to pekné. Celkovo hodnotím make up ako veľmi vydarený. Teším ma, že som ho po prvej skúsenosti naozaj nešvacla do koša, ale vydržala som. Inak by ste si  prečítali ultra krátku negatívni recenziu :) Viete ho kúpiť za nejakých 7 eur.

Tekutý korektor One Drop Coverage

Tekutý korektor One Drop Coverage 020

Catrice Tekutý korektor One Drop Coverage

korektor

Posledný miláčik, bez ktorého si už neviem svoje líčenie predstaviť :) Zbožňujem korektory Camouflage, ale toto predčilo moje očakávania a je to super. Má 7 ml a je balený v sklenom obale s kvapkátkom, rovnako ako podkladová báza a make up. Môžu sa zdať ťažšie a nemotornejšie, ale nie je to tak. Samozrejme, ak by spadli na zem, asi by to veľmi príjemné nebolo, ale naučila som sa na svojich miláčikov dávať pozor. 

Obsahuje kyselinu hyalurónovú a má ľahké, hydratačné zloženie. Napriek tomu, aké je ľahké, vynikajúco zakryje aj výraznejšie nedostatky ako kruhy pod očami, červené žilky a fľaky, pehy či niektoré materské znamienka. Pleť rozžiari a výborne zjednotí. Je tekutý ako make up a vynikajúco sa rozotiera. Ideálna je hubka alebo štetec, lebo tie dopomôžu k tomu, aby nezašiel do vrások alebo pórov. 

Na tvári vydrží dlhé hodiny, neotiera sa, odoláva potu a tvár napriek tomu vyzerá veľmi prirodzene a pekne bez efektu masky. Pokožku nevysušuje, nezvýrazňuje suché miesta a šupinky. Ťažko uveriť, že tak ľahký a tekutý korektor tak perfektne kryje a vydrží naozaj dlhé hodiny bez toho, aby zmizol alebo zvýraznil nedokonalosti. Chystám sa na nákup ďalšieho balenia a aj ďalšieho odtieňa.  Jeho cena sa pohybuje okolo 4,50 eur.

Všetky štyri produkty stoja za vyskúšanie a ako som povedala, tri z nich sú u mňa natrvalo zabývané. Sú cenovo dostupné a čo je dôležité, nesklamú. 

Skúsili ste niektorý z týchto krásnych kúskov? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Catrice je skvelá značka. Mám rada ich tuhý korektor camouflage, rozjasňovač a tiež si chcem kúpiť tento One drop korektor.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Má viacero vydarených produktov, ktoré môžu konkurovať aj drahším značkám :) Je to rozumná investícia.

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe