Očné sérum s ružou

19:45

Starostlivosť o očné okolie je nevyhnutná z viacerých dôvodov. Pleť je tam tenšia, namáhaná trochu viac (napríklad denne žmurkáme asi 10 000 krát). Príznaky únavy alebo choroby sa prejavia vo forme kruhov a vačkov pod očami a prvé vrásky sa obyčajne objavujú práve okolo očí. Po dvadsaťpäťke som si vstúpila do svedomia a začala si kupovať očné krémy pravidelne. Na noc výživné, hutné, pokojne aj mastné. Na deň ľahšie séra alebo krémy, ktoré sa vsiaknu do pokožky a môžem si naniesť make up. Na deň sa mi osvedčili roll on séra, lebo sa ľahko aplikujú a bojujú na viacerých frontoch.

Očné sérum v guličke s ružovým olejom

roll on

Očné sérum v guličke s ružovým olejom zloženie

regina floris

Očné sérum v guličke s ružovým olejom

Kozmetika s obsahom oleja z damašskej ruže patrí k obľúbeným po celom svete. Nielen pre krásnu ružovú vôňu, ale aj kvôli účinkom na pleť. Očné sérum v guličke s ružovým olejom od Regina Floris má 15 ml a je pomerne veľké. Skôr dlhé ako veľké. Na pohľad je veľmi pekné a zaujímavé, ale je dosť nepraktické. Ak som ho postavila do skrinky, bolo pomerne labilné a niekoľkokrát mi aj spadlo. Nerozbilo sa, ale rachot to bol statočný. Možno by som ho urobila kratším a stabilnejším. 

Po otvorení zbadáte klasickú kovovú guľôčku, ktorá slúži na aplikáciu séra. Podobné produkty mám rada, lebo guľôčka chladí a najmä ráno je tak príjemným osviežením. Sérum má jemnú vôňu, celkom peknú, so závanom ruže. Konzistenciu má ako voda a guľôčka ho rozotrie tam, kde je treba, ani sa ho netreba dotknúť. 

Ideálne je na ráno, lebo pomáha regulovať opuchy aj kruhy pod očami. Je priesvitné,  nekryje. Pokožku osvieži, jemne vypne a zabraňuje tomu, aby sa počas dňa vysušovalo. Vôbec nedráždi oči a vďaka ľahkej konzistencii sa vsiakne bez toho, aby po ňom ostal mastný alebo lepkavý pocit. Nie je to taká hydratácia, akú poskytujú moje nočné výživné krémy, ale zatiaľ postačuje a neovplyvňuje líčenie, preto ho používam bez obáv.

Plusy:
  • Pekný obal
  • Zaujímavá vôňa
  • Aplikuje sa kovovou guľôčkou
  • Dobrá konzistencia, rýchlo sa vsiakne, nelepí pokožku
  • Redukuje stopy únavy a opuchy, vypína, hydratuje, zjemňuje  jemnú pokožku okolo očí

Mínusy:
  • Dlhý obal

Za 9 eur nájdete sérum v eshope Bioruža.

Máte radšej očné krémy alebo roll ony? :)






You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe