Sheer Beauty

17:45

Občas zablúdim do predajní, kde parfémy väčšinou len ovoniam, aby som mala predstavu, aké sú. Ak sa mi zapáčia, objednám si ich na internete. Z viacerých dôvodov - nižšia cena, milý darček k nákupu alebo nákup značiek, ktoré bežne v parfumérii nenájdem. Preto nakupujem tak rada na internete :) Nikdy to neskončí pri jednej veci a obyčajne sa ujde niečo každému členovi rodiny. Calvin Klein je pre mňa jednou z tých ikonických značiek a obľubujem nielen parfémy, ale aj štýlové doplnky. 

Calvin Klein Sheer Beauty toaletná voda pre ženy

Calvin Klein Sheer Beauty ingredients

Calvin Klein

Calvin Klein Sheer Beauty

Sheer Beauty od Calvin Klein je krásna toaletná voda ako stvorená na letné slnečné dni. Jej zloženie je kvetinové a ovocné:


  • Hlava - bergamot, červené bobule, koktejl Bellini
  • Srdce - jazmín, ľalia, pivonka
  • Základ - pižmo, santalové drevo, vanilka

Sheer Beauty sa dá v eshope kúpiť v troch rôzne veľkých flakónoch - 30, 50 a 100 ml. Svetlo sveta uzrela v roku 2012 a odvtedy si získala srdcia mnohých žien. Aj to moje. Flakón je nežný  a čistý. Inak ho opísať neviem. Oblý  s perleťovým leskom - taký je. Spolu s guľatým vrchnáčikom vytvára harmonický dojem a právom ho označujem za ozdobu poličky. Mám viacero krásnych kúskov, ale tento je jeden z tých najobľúbenejších.

Jedná sa o ženskú kvetinovú vôňu na podklade santalového dreva. Je pôvabná a elegantná a tak zmení aj svoju nositeľku. Najskôr očarí šťavnatými tónmi bergamotu a bobúľ. Tie vystrieda jazmín, ľalia a pivonka, teda kvetinová symfónia. Vo veľkom finále sa objaví vanilka či santalové drevo. Je sladká a svieža zároveň, veľmi ženská a opojná. Nie je pre dievčatá, ale ženy, ktoré vedia, čo chcú. Je skvelá na každodenné nosenie a čo je dôležité, v teplom počasí je príjemným spoločníkom. 

Nechýbalo veľa a nekúpila by som si ju. Vzorka mi vydržala dve použitia a pri prvom som ju sotva cítila. Respektíve, na sebe som ju necítila. Pri druhom to už bolo celkom iné. Kvetinový závoj, ktorý ma zahalil, ma úplne očaril a získal si ma svojou elegantnou ľahkosťou. Bolo to ešte na jar, kedy chladnejšie počasie nechcelo odísť. Užívala som si skôr La vie est Belle, ktorá teraz odpočíva v poličke a čaká na jeseň. 

Jedná sa o toaletnú vodu a je to pri nej cítiť. Má trošku slabšiu výdrž, ktorú som si uvedomila hneď, ako som si ju kúpila. Po pár hodinách ju už na sebe necítim. Kým pokožka už príliš nevonia, šaty sú voňavé stále. Preto ju so sebou nosím v kabelke a keď treba, použijem ju zasa. Neľutujem, že som jej dala šancu, lebo je jednou z tých najčistejších, aké mám. Je lahodná a jedinečná. Prešla so mnou Prahu a ešte uvidí more :)

Plusy:
  • krásny flakón
  • niekoľko rôzne veľkých flakónov
  • sladká a svieža zároveň
  • ženská
  • vhodná na denné nosenie, aj do teplých dní
Mínusy:
  • slabšia výdrž
Túto krásku nájdete na Notino.

Máte obľúbenú vôňu od Calvin Klein? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe