Trend It Up milo prekvapilo

15:08

Nedávno som vyskúšala značku Beetique, ktorú kúpite exkluzívne v DM drogérii. Cena paletky bola značne vysoká a kvalita nízka. Vtedy som sa rozhodla, že už od nej nič nechcem. Omnoho lacnejšou značkou je Trend It Up, ktorá ponúka pestré produkty dekoratívnej kozmetiky. Sú milé, malé, so zaujímavými obalmi. Pár som ich už mala a rada si ich kupujem aj v dopredaji, kde sa dajú kúpiť za ozaj skvelé ceny. Keď som zbadala malú paletku Eyeppearance, neváhala som. Dokonale namiešané farbičky a prijateľná cena - a mnoho ďalších plusov :)

trend it up paletka očných tieňov

 paletka očných tieňov

trend it up paletka očných tieňov swatch

trend it up paletka očných tieňov

Trend It Up je pomerne mladou DM-kovou značkou. Najradšej mám Baleu a Alverde, ale čoraz častejšie nakupujem aj čistiace prostriedky, pracie gély a najmä pochúťky DM Bio. Na niektoré chodím takmer každý týždeň, lebo ich zjem ozaj rýchlo :)

Paletka očných tieňov sa dá kúpiť v niekoľkých farebných prevedeniach a obsahuje 8 pekných tieňov. Práve tieto používam najčastejšie a teší ma, že ich používam všetky. Vďaka svojej veľkosti sa vmestí do každej kozmetickej taštičky a nezaberie v nej veľa miesta. Preto je ideálna aj na dovolenku, kedy sa rada líčim na večerné prechádzky. Balenie neobsahuje ani zrkadlo, ani štetec alebo aplikátor, ale na druhej strane, ani by sa tam veľmi nevošli. Má len jedno mínus - tiene sú priamo v plastovom obale, nie sú tam úplne pevne dané. Ak paletku nechám v taštičke, prípadne sa s ňou zahrkoce, tieň odtiaľ vypadne. Kým sa nerozdrobí, je to v poriadku, no ak by sa rozdrobil, tak ten tieň môžem vysypať do koša.

Farby sú trblietavé aj matné. Vyhovuje mi to, pretože rada používam oboje. Celkom dobre sa naberajú na štetec a neopadávajú z neho. Tiež majú dobrú pigmentáciu a spolu s podkladovou bázou vydržia celý pracovný deň. Bez bázy som ich neskúšala, ale predpokladám, že tam by bol ten čas podstatne kratší. Málo sa otláčajú (väčšinou len tie najtmavšie odtiene) a zlievajú sa minimálne. Stali sa milým prekvapením.

V českej DM-ke, kde som pred pár týždňami bola, mali v ponuke tri rôzne paletky a vedela by som využiť každú. Rozhodne mi príde kvalitnejšia ako tá od Beetique, ktorá bola niekoľkonásobne drahšia a tiene vydržali na viečku možno hodinu. Každopádne sa mi ale potvrdilo, že Trend It Up je pre mňa tou vydarenejšou značkou z DM-ky.

Chodievate do DM-ky nakupovať jej značky? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe